barri Skrevet Desember 17, 2008 Skrevet Desember 17, 2008 Hei Folkens, i det siste så har jeg hatt problemer med gpsèn i X5. Den sliter med å finne satlittene... Pilen viser at jeg kjører på vannet og jordet...etc... Er det noen andre som har opplevd samme problemet.. Og dette bildet er fra E-18 i drammen.
Bonden Skrevet Desember 17, 2008 Skrevet Desember 17, 2008 Den siste jeg hadde lignende feil på hadde vannlekasje som rant ned i reservehjulsbrønn der bor styreenhet for navigasjon.
bmw pat Skrevet Desember 17, 2008 Skrevet Desember 17, 2008 tipper på brudd i kabel til gps antenne, eller at antennen er defekt.
barri Skrevet Desember 17, 2008 Forfatter Skrevet Desember 17, 2008 tipper på brudd i kabel til gps antenne, eller at 'antennen er defekt.¨Men noen ganger så får jeg signalene, men ikke alltid.. Hvor sitter antennen på e53??
barri Skrevet Desember 17, 2008 Forfatter Skrevet Desember 17, 2008 Den siste jeg hadde lignende feil på hadde vannlekasje som rant ned i reservehjulsbrønn der bor styreenhet for navigasjon. Takk, prøver å ta en skikk der nede i morgen.Signalene kommer og går.. Hvis det er ikke spritflaska mi som blitt knust som lå nede der...hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå