Moscato Skrevet Desember 17, 2008 Skrevet Desember 17, 2008 Heisann, har et lite problem med clutchen på bilen og ble anbefalt dette stedet av en kamerat. Kjørte bilen opp en relativt humpete vei og parkerte hos en kompis, dagen etter da jeg skulle hente bilen var det null respons fra clutchen. føles som pedalen har mista kontakt med alt annet. Har prøvd å etterfylle bremseveske til ingen nytte. jeg har fått tilbud om å låne et verksted et par timer i uka, og lurte derfor på om noen har en ide om hvor jeg bør begynne å lete etter feil. jeg har nesten lik null erfaring med å skru bil, men har med en kamerat som er hakket mer kyndig. og ja, jeg er så blakk at jeg må ta sjangsen på å fikse det selv
Firefighter Skrevet Desember 17, 2008 Skrevet Desember 17, 2008 hmm...hadde en audi engang hvor det til slutt ikke var noe motstand....viste seg at det var slavesylinderen som var gåen....kan ikke være det samme her da??
Fliid Skrevet Desember 17, 2008 Skrevet Desember 17, 2008 Slavesylinder Havari. Jekk opp bilen og se om det lekker på venstre side av girkasse. DVS der slavesylinderen sitter. Du har og hull i bunn av girkasse , rett under svinghjul (litt i forkant faktisk), der pleier det å være litt fuktig ved havari på slavesyl. Men igjen, skjekk slavesyl for lekkasje.
CHS Skrevet Desember 17, 2008 Skrevet Desember 17, 2008 Samme på min og det var slavesylinderen. Koster ikke mye, og ikke vanskelig å bytte heller. Systemet må luftes etterpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå