Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

var så uheldig å kjøpe angeleyes ringer hos norvatio (linken som ligger ute her) de forbaska boksene som leverer høyspent ryker jo hele tiden:( tre stk har sluttet å virke,og ikke er det jo mulig å få kontakt med norvatio heller..har sendt mail på alle tilgjengelige adresser og til og med ringt siden jeg har nr til han der håland fyren.. både kjøpsloven og deres egneærklærte garanti tilsier at jeg skal ha nye bokser eller pengene tilbake! sikkert en del som er fornøyde med angel eyes ringene de har kjøpt der men ikke glem hva som skjer om noe går sund.. plutselig ingen svar å få......

Skrevet

Merkelig. Norvatio har da alltid vært seriøse?

Men seriøst... 3 bokser? Har ikke hørt om noen andre med slike feil.. Åssen Er det du kobler det opp? Begynner å mistenke det er noe galt med spenningen på bilen din..

Er jo en gjentagende feil, så kanskje lurt å begynne å sjekke litt?

Skrevet

de to første boksene holdt kanskje en mnd,og den neste røyk etter kanskje et halvt år igjen.. målt spenningen og boksene har ikke vært utsatt for vann eller varme osv.. de ble dessuten koblet etter anvisningene på boksen;)

Skrevet
har du en fin måte å få tak i fyren på da?

Hvis du henviser til meg, må jeg nok skuffe deg.

Jeg så ingen grunn til å pese med at et sett ikke fungerte, det kunne like gjerne vært min egen feil.

Skrevet

Har jævli dårlig erfaring med norvatio bestilte angleeyes som skulle maks ta en måned, sendte mail etter en måned skulle da komme etter ca 2 uker sendte mail når 2 uker var gått sendte da en 5-6 mailer til i løpet av di neste ukene men ingen svar.

prøvde og sende en pm til brukeren nrvatio her inne som heller ikke svarte.

ringte så til norvatio bergen(som var veldig flinke og vennlige) som kontaktet norvatio(di som driver nettsiden)

fikk vite at di var rett rundt hjørne(angleeyes), ventet vel noen uker til så fik jeg lapp fra postkontoret at di hadde kommet.

tok 3 måneder før di dukket opp.

Synes det er jævli useriøst så anbefaler ikke norvatio til en levende sjel.

Greit at det tok lang leveringstid, er ikke sikkert det var demmes skyld men når di kutter ut og svare på mail, det er på tryne :evil:

dagens utblåsing 8)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...