burny_ Skrevet Desember 18, 2008 Skrevet Desember 18, 2008 Hei! Selger noen brukte hvite blinkers, framme og på sidene. Muligens baklykter med hvite blink og, men det er litt usikkert enda... Angel eyes funker greit, litt dritt av noe slag inni ene lykta, men ellers bra.
sk33to Skrevet Desember 18, 2008 Skrevet Desember 18, 2008 skal du selge baklyktene tar jeg de..... send meg pm er du snill og gjerne et bilde slik at jeg ser det passer inn med resten av bilen
burny_ Skrevet Desember 18, 2008 Forfatter Skrevet Desember 18, 2008 Selger ikkje baklyktene separat, kun med resten ...
burny_ Skrevet Desember 18, 2008 Forfatter Skrevet Desember 18, 2008 Hmm, veit ikke helt... 1000 lapp els no?
Bauge Racing Skrevet Desember 19, 2008 Skrevet Desember 19, 2008 ja tar dei da .. 1000 kr pluss frakt send pm vist det er aktuelt .. men vill ha bilde av lyktene og .
burny_ Skrevet Desember 19, 2008 Forfatter Skrevet Desember 19, 2008 Prøvde å ta tråden min da sk33to ? Bauge: Her er bilde.. Kan sende etter at jeg har fått på sorte hella på min venter på de fra Schiedemann bare.. Men sender deg pm så fort de er på! Hmm, bilde funker ikkje... :S Får prøve url da:
sk33to Skrevet Desember 19, 2008 Skrevet Desember 19, 2008 hehe nei sorry mac, bare jeg som har en ganske lik tråd ute her bare at det er standard hoved lykter mac.... sorry for den... prøver såklart ikke og ta tråden din bare trodde det var min tråd jeg hadde fått svar på når jeg så mailen jeg fikk lykke til med salget
Bauge Racing Skrevet Desember 19, 2008 Skrevet Desember 19, 2008 oki såg bra ut .. ska faen meg nesten tro du har stjelt bilen min og eer dønn lik ..nesten
burny_ Skrevet Desember 19, 2008 Forfatter Skrevet Desember 19, 2008 Hehe Tøft ^^ Sender deg en pm når jeg har fått ordna med de nye lyktene Regner med at det blir til uka en gang hehe.. Helst før julaften, kommer litt ann på så raske schiedemann er..
Bauge Racing Skrevet Desember 19, 2008 Skrevet Desember 19, 2008 går fint det er på sjøen så broren min henter alt ut . men bare vite ca når du sender den så eg kan gje beskjed te han når han skal henta den ut sender adressa på pm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå