AlXz Skrevet Desember 18, 2008 Skrevet Desember 18, 2008 Har masse deler liggende igjen fra en E34 jeg plukka i deler. Delene ligger bare å tar plass, og siden jeg har E36 har jeg -lite- brukt for det selv. Men dumt å kaste det var min mening da jeg plukka det av bilen. Noen som er intresert? Gjerne bytte i E36 deler f.eks. Har alle nav med følgende: - Bremse kalippere (m/ klosser)- Bremse skiver- Bærebruer (begge bak, én fremme)- Stag fremme (fra én side til den andre)- Bremseskjold- Drivaksler (stikkaksler)Alt er skrudd av bilen helt, og kun klippet bremseslanger og brekk vaier.Kan selge deler løst om noen ønsker det, men vil helst få vekk alt sammen! Bilden delene satt på, er en 92mod BMW E34 520i Touring. Bilen hadde rullet kun 94 000km! (Stemmer med BT papirer og speedo) Nok sagt vel? Si i fra om du ønsker flere bilder. Eller kom med bud Alt vurderes!
AlXz Skrevet Desember 18, 2008 Forfatter Skrevet Desember 18, 2008 100 spenn for bakbremser Jaja.., er jo en start. I det miinste laget men... Rusta på bildene er bare overflate som kommer etter 1-2 dager uten å bruke bilen
Morty999 Skrevet Desember 18, 2008 Skrevet Desember 18, 2008 så rimelig rustent ut så er vell ikke verdt stort mer vell? trenger kun kalipere
AlXz Skrevet Desember 18, 2008 Forfatter Skrevet Desember 18, 2008 så rimelig rustent ut så er vell ikke verdt stort mer vell? trenger kun kalipere Er da bare overflate som kommer med en gang det ligger litt.. Går vel bort rimelig fort etter bremsing men.. Må se litt til hva andre gir. Hovedsakelig de store tinga som må vekk. Kalipperne tar jo ikke plass ... En annen ting er jo at kalipperne må skrus løs også. Begrensa hva jeg gidder for en 100 lapp for å si det sånn Var nok slit å få løs dela som dem er..
Morty999 Skrevet Desember 18, 2008 Skrevet Desember 18, 2008 kaliperne blir ikke mindre rustent av litt bremsing.
AlXz Skrevet Desember 18, 2008 Forfatter Skrevet Desember 18, 2008 kaliperne blir ikke mindre rustent av litt bremsing. Word. Men er litt overflate bare.., litt dårlige bilder..
AlXz Skrevet Desember 22, 2008 Forfatter Skrevet Desember 22, 2008 Kom med bud på alt, noen da?? Eller må jeg kaste ???
Rogeren Skrevet Desember 22, 2008 Skrevet Desember 22, 2008 Har du komplette fjærben bak uten nivåreg, med hele fjærer, og ok dempere?
AlXz Skrevet Desember 22, 2008 Forfatter Skrevet Desember 22, 2008 Har du komplette fjærben bak uten nivåreg, med hele fjærer, og ok dempere? Nei, dessverre. Har kun fjærer. Vet ikke om det er org som er kappet eller om det er senke fjærer. Ingen papirer på dem. Bilen var ganske så lav bak!
Morty999 Skrevet Desember 23, 2008 Skrevet Desember 23, 2008 hva sier du om bakbremser? er i våler nå, så er ikke så langt unna.
AlXz Skrevet Desember 23, 2008 Forfatter Skrevet Desember 23, 2008 hva sier du om bakbremser? er i våler nå, så er ikke så langt unna. Sier det samme som før. Legg på litt til og ta alt. Gidder ikke skru mer, og ta løs kalipperne for en 100 lapp. Plass mangel som er problemet, kalipperne gjør ikke så mye med det...
Morty999 Skrevet Desember 23, 2008 Skrevet Desember 23, 2008 jeg trenger kun bremsene derfor. hehe hva skal du ha for det med bærebruene da?
AlXz Skrevet Desember 23, 2008 Forfatter Skrevet Desember 23, 2008 jeg trenger kun bremsene derfor. hehe hva skal du ha for det med bærebruene da? Nå sitter bærebruer, driv/stikk- aksler, nav/spindler, osv, osv der.. Bør kunne få minst 500,- per side syns jeg.. Men kom gjerne med bud
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå