jensemann23 Skrevet Desember 18, 2008 Skrevet Desember 18, 2008 Kjøpte ny bærearm, da den gamle ble bøyd. Jeg kjøpte en uten foringen i bakkant, skal bruke den gamle foringen, den er nesten ny. Men jeg får den ikke av, trodde ikke den satt så jævlig. Redd for å ødelegge gummien. Noen som kan hjelpe meg med hvordan jeg får av foringen i bakkant av bærearmen?`?
icc Skrevet Desember 18, 2008 Skrevet Desember 18, 2008 Disse er presset på og må presses av. Det du kan gjøre er å finne noe som er ca. like stort å banke forsiktig av med hammer. Pass på, det er lett å ødelegge om det ikke blir presset av likt.
jensemann23 Skrevet Desember 18, 2008 Forfatter Skrevet Desember 18, 2008 fikk den av, saget av den gamle armen og presset den av med en kopp og skrustikka. men nå sliter jeg med å den på den nye!!
Rayman Skrevet Desember 18, 2008 Skrevet Desember 18, 2008 hehe nei det er ikke lett det der Jeg gjorde som folgende: Verktøy: hammer, gassbrenner, trefjøle Hiv foringen i fryseboksen og varm opp godse som foringen skal sitte i med gassbrenner(stor flamme) varm godt opp og så tar du foringen og ca.741 slag etterpå så er foringen på plass. Ikke den beste metoden, men den funker for oss som ikke har presse
jensemann23 Skrevet Desember 18, 2008 Forfatter Skrevet Desember 18, 2008 jeg fikk det til nå, brukte bilen som presse:) Jekket opp, og slapp den ned på armen. Funket som fjell:)
Rayman Skrevet Desember 18, 2008 Skrevet Desember 18, 2008 jeg fikk det til nå, brukte bilen som presse:) Jekket opp, og slapp den ned på armen. Funket som fjell:) haha, den var ny skal ha den i bakhode til neste gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå