BMW E36 coupe Skrevet Desember 18, 2008 Skrevet Desember 18, 2008 Etter mange forsøk så prøver jeg igjen å få tak i rammevange, innerskjerm, forskjermer, plastinnerskjermer, grillramme( 97 mod) å spylerveske tank til E36 coupe 92 mod. Min er kræsja på høyere siden foran, så må bytte innerskjermen å rammevangen. Er det noen som har en delebil stående som dem kan kappe i så vær så snill å si ifra. Dette har jeg sett etter lenge, men uten hell Nedenfor er bilde av delen jeg trenger. Thomas 90636131 Mail jbergset@bbnett.no, PM , sms eller ring
einar Skrevet Desember 18, 2008 Skrevet Desember 18, 2008 jeg har d du trenger viss den ikkje blir kjøpt av en aen her på forumet hvor mye vil du gi for delen??
Azeton Skrevet Desember 19, 2008 Skrevet Desember 19, 2008 Må vel nesten handle deg en dele bil? Kjøpe min?
Sir Hofstad Skrevet Desember 20, 2008 Skrevet Desember 20, 2008 Må vel nesten handle deg en dele bil? Kjøpe min? Skal du selge?
bmwx1xdrive23d Skrevet Desember 20, 2008 Skrevet Desember 20, 2008 trenger du å skifte ramme vangen helt inn?
BMW E36 coupe Skrevet Januar 10, 2009 Forfatter Skrevet Januar 10, 2009 trenger du å skifte ramme vangen helt inn? Niks, trenger egentlig ikke det. Men vil ikke ha en sveis midt i vangen. Er litt nøye å serru hehe. Skal gjøres på best mulig måte alt på denne bilen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå