Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en M52B28 motor som skal selges. Den står i bilen for øyeblikket, så kjøper må selv ta motor ut av bilen. Kan også selges sammen med drivverk og girkasse.

Har ikke noen papirer på hvor langt motor har gått, men i følge forrige eier skal den ha gått 160-170tusen.

Motor har bare gått 10-15 sekund etter kollisjonen. Motoren gikk da som før. Antar derfor at motor er ok, men kan ikke garantere noe.

Før kollisjonen var det en liten ulyd i motor, og det hørtes ut som en lekkasje i fra eksosen et sted. Tror det kan ha vært nær manifoilen.

j7q2my9g1b1tqe8xt1af.jpg

5ap1fwc97ggye9j3lzli.jpg

s9y1kreonvwz290zvrvf.jpg

v2ljq3kom87mhmxakprk.jpg

Bare si fra, jeg kan ordne flere bilder om ønskelig

Skrevet

Hele bilen har vært til salgs lenge, men da jeg ikke har fått noen bud jeg er fornøyd med selges den heller i deler.

Orginalt er det 193hk i motoren. Er ikke chippet så vidt jeg vet. Har kun hatt kon-filter og effektanlegg på den, men gir jo ikke så mange ekstra hk.

Bruker minimalt med olje etter det jeg husker. Hadde ikke bilen så ekstremt lenge, så skifta bare olje en gang.

Hva mener du med gjennomslag på noen av sylinderene?

Skrevet

det ser du vist du tar av olje lokke for på fylling når den går og ligg handa over og kjenner etter om de kjem damp/ luft opp.. da er det gjennom slag i maskina .. sjekk det så ska eg komme med eit bud ;)

• 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
Skrevet

Motor er ikke solgt, og ble desverre ikke plukket ut av motor heller. Da fronten på bilen ble plukket av fant jeg noe skader på motoren

inpf8bwngwx8qn5svd7u.jpg

q1narz8ptlxz33iuygvp.jpg

Her kan dere se skaden som var i fronten. I tillegg var de to motorfestene som er under motoren helt bak knukket.

Skal hjem til Hovsherad i helgen, så dersom noen er interessert i å ta en kikk er det bare å ta kontakt

Skrevet

Som en konklusjon så er det altså: Thermostathus, viskosekobling og servopumpe som er skadd + motorfester?

Jeg regner med at du har tatt av løpehjulet til servopumpa på bildene?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...