Ad|oS Skrevet Desember 18, 2008 Skrevet Desember 18, 2008 Har en M52B28 motor som skal selges. Den står i bilen for øyeblikket, så kjøper må selv ta motor ut av bilen. Kan også selges sammen med drivverk og girkasse. Har ikke noen papirer på hvor langt motor har gått, men i følge forrige eier skal den ha gått 160-170tusen. Motor har bare gått 10-15 sekund etter kollisjonen. Motoren gikk da som før. Antar derfor at motor er ok, men kan ikke garantere noe. Før kollisjonen var det en liten ulyd i motor, og det hørtes ut som en lekkasje i fra eksosen et sted. Tror det kan ha vært nær manifoilen. Bare si fra, jeg kan ordne flere bilder om ønskelig
Ad|oS Skrevet Desember 19, 2008 Forfatter Skrevet Desember 19, 2008 Høyeste bud er for øyeblikket 10 tusen. Bare send bud på PM dersom du heller ønsker det...
Bauge Racing Skrevet Desember 19, 2008 Skrevet Desember 19, 2008 mye hk ier det i den ?drikk den olje? gjennom slag på noen av syl?
Ad|oS Skrevet Desember 19, 2008 Forfatter Skrevet Desember 19, 2008 Hele bilen har vært til salgs lenge, men da jeg ikke har fått noen bud jeg er fornøyd med selges den heller i deler. Orginalt er det 193hk i motoren. Er ikke chippet så vidt jeg vet. Har kun hatt kon-filter og effektanlegg på den, men gir jo ikke så mange ekstra hk. Bruker minimalt med olje etter det jeg husker. Hadde ikke bilen så ekstremt lenge, så skifta bare olje en gang. Hva mener du med gjennomslag på noen av sylinderene?
Bauge Racing Skrevet Desember 19, 2008 Skrevet Desember 19, 2008 ja at den puster i bunngryta .. pga gjennomslag på en av syla skjønner ?
Ad|oS Skrevet Desember 25, 2008 Forfatter Skrevet Desember 25, 2008 Har bud på 10tusen. I morgen bli motor sannsynligvis plukket ut av bil
Bauge Racing Skrevet Desember 25, 2008 Skrevet Desember 25, 2008 det ser du vist du tar av olje lokke for på fylling når den går og ligg handa over og kjenner etter om de kjem damp/ luft opp.. da er det gjennom slag i maskina .. sjekk det så ska eg komme med eit bud
BMWindividual Skrevet Desember 30, 2008 Skrevet Desember 30, 2008 Har bud på 10tusen. I morgen bli motor sannsynligvis plukket ut av bil Ble den solgt? Er ute etter en motror fra 530i egentlig,alternetivt 528i. Noen som har en motor fra 530i til salgs? Kontakt meg.,
Bauge Racing Skrevet Januar 18, 2009 Skrevet Januar 18, 2009 går ikke ann å sende den te bergen da ?komplett me el nett og girkasse ?`må veil passe i min e34
Ad|oS Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Skrevet Mars 18, 2009 Motor er ikke solgt, og ble desverre ikke plukket ut av motor heller. Da fronten på bilen ble plukket av fant jeg noe skader på motoren Her kan dere se skaden som var i fronten. I tillegg var de to motorfestene som er under motoren helt bak knukket. Skal hjem til Hovsherad i helgen, så dersom noen er interessert i å ta en kikk er det bare å ta kontakt
haavard Skrevet Mars 18, 2009 Skrevet Mars 18, 2009 Som en konklusjon så er det altså: Thermostathus, viskosekobling og servopumpe som er skadd + motorfester? Jeg regner med at du har tatt av løpehjulet til servopumpa på bildene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå