e46pat Skrevet Desember 19, 2008 Share Skrevet Desember 19, 2008 Jeg har kjøpt meg senke sett på gs bildeler som ligger i oslo, det er justerbart og TUV papirer.. Hører at folk sier at man ikke får Det godkjent på vegvesenet. Men hvis ikke det går, hvorfor er det TUV papirer på det da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Desember 19, 2008 Share Skrevet Desember 19, 2008 TÜV papirer er bare test papirer på at det virker som det er tiltenkt og at TÜV anbefaler det godkjent, dette kan BT overprøve og si at "NEI", dette godkjenner vi ikke. Men om du tar med deg TÜV papirene til BT, passer på at senkesettet er rent og pent (så de kan lese av nummer-merkinga på fjærer osv) samt innstilt innenfor de grenseverdier som TÜV papiret angir (altså høyde) samt at du har med papir på hjulstillingskontroll bruker det ikke være noe problem dette, de som ikke får det godkjent har vanligvis skippa ett eller flere av disse punktene. Ha ting på stell sånn at det ser oversiktlig og bra utført ut så går det bra BT vil jo hjelpe deg å få ting godkjent, men om han du snakker med ikke har hørt om senkesettet før og ikke kan sammenligne det med noe og det ser ut som det er satt på opp-ned i kanon-fylla med utslitte topplager, bort rustede bolter osv så blir de jo skeptiske, ville jo jeg også blitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå