Rayman Skrevet Januar 9, 2009 Forfatter Skrevet Januar 9, 2009 Gromt : )Likte interiøret ditt veldig godt og motoren for den saks skyld Takk for de, skal få tatt noen bedre bilder av selve bilen og interiøre når det blir bedre vær. Barskt innsug sveisa sjøl eller? Nei, de er blitt kjøpt men kunne godt tenkt meg å laget slikt selv, men trenger skikkelig aparat og skills for å sveise alu.
leif harald Skrevet Januar 9, 2009 Skrevet Januar 9, 2009 Er en fra skudnuss som er sinnsykt god alu sveiser(jobber med det daglig), tenkte å høre med han om han kunne sveise til meg. om vi er 2 blir det kansje billigee Bare så du vet det liksom
Rayman Skrevet Januar 9, 2009 Forfatter Skrevet Januar 9, 2009 Er en fra skudnuss som er sinnsykt god alu sveiser(jobber med det daglig), tenkte å høre med han om han kunne sveise til meg. om vi er 2 blir det kansje billigee Bare så du vet det liksom Åja greit å vite, ka e det du ska sveisa deg i alu da? Trur ikke eg trenger å sveisa noge egentligt einaste catch tank, men eg har ein nabo så er alu sveisar så eg broke nok han
leif harald Skrevet Januar 9, 2009 Skrevet Januar 9, 2009 Er en fra skudnuss som er sinnsykt god alu sveiser(jobber med det daglig), tenkte å høre med han om han kunne sveise til meg. om vi er 2 blir det kansje billigee Bare så du vet det liksom Åja greit å vite, ka e det du ska sveisa deg i alu da? Trur ikke eg trenger å sveisa noge egentligt einaste catch tank, men eg har ein nabo så er alu sveisar så eg broke nok han Okda Drømme jo om alu innsug Har lust på alu innsug nå selv om jeg kjører med "orginal" motor. Er vel ingenting fare med det? et innsug med et spjelt.
ehrnst Skrevet Januar 9, 2009 Skrevet Januar 9, 2009 ser ut som du har gjort det meste rett her. kun gromme biter og leif harald: innsug for turbo og sugemotor er forskjellig.
leif harald Skrevet Januar 9, 2009 Skrevet Januar 9, 2009 ser ut som du har gjort det meste rett her. kun gromme biter ogleif harald: innsug for turbo og sugemotor er forskjellig. Kansje litt OT, men bør jeg ikke kjøre på alu innsug med et spjeld på orginale motor eller, hvorfor?
Rayman Skrevet Januar 9, 2009 Forfatter Skrevet Januar 9, 2009 Er en fra skudnuss som er sinnsykt god alu sveiser(jobber med det daglig), tenkte å høre med han om han kunne sveise til meg. om vi er 2 blir det kansje billigee Bare så du vet det liksom Åja greit å vite, ka e det du ska sveisa deg i alu da? Trur ikke eg trenger å sveisa noge egentligt einaste catch tank, men eg har ein nabo så er alu sveisar så eg broke nok han Okda Drømme jo om alu innsug Har lust på alu innsug nå selv om jeg kjører med "orginal" motor. Er vel ingenting fare med det? et innsug med et spjelt. Hehe ja looken blir jo en helt annen vettu og er rått og se på Tippe du hadde mysta litt effekt me eit alu. innsug på orginal motor men sikkert ikkje så møkje. Må vel og modifiserast me slangar og div. men om du ska ha uansett på turbomotoren så kan de jo ikkje skada å jera det klart på forrhond
leif harald Skrevet Januar 9, 2009 Skrevet Januar 9, 2009 Er en fra skudnuss som er sinnsykt god alu sveiser(jobber med det daglig), tenkte å høre med han om han kunne sveise til meg. om vi er 2 blir det kansje billigee Bare så du vet det liksom Åja greit å vite, ka e det du ska sveisa deg i alu da? Trur ikke eg trenger å sveisa noge egentligt einaste catch tank, men eg har ein nabo så er alu sveisar så eg broke nok han Okda Drømme jo om alu innsug Har lust på alu innsug nå selv om jeg kjører med "orginal" motor. Er vel ingenting fare med det? et innsug med et spjelt. Hehe ja looken blir jo en helt annen vettu og er rått og se på Tippe du hadde mysta litt effekt me eit alu. innsug på orginal motor men sikkert ikkje så møkje. Må vel og modifiserast me slangar og div. men om du ska ha uansett på turbomotoren så kan de jo ikkje skada å jera det klart på forrhond mhm, ser jo ut som en ti gonger heftigere motor me en gang. Så skal jeg jo ha alu innsug og så.
marararius Skrevet Januar 10, 2009 Skrevet Januar 10, 2009 Blir gromt det her Hive ut masse bilder.. Likte bilen. Konge interiør også!
Rayman Skrevet Januar 10, 2009 Forfatter Skrevet Januar 10, 2009 Blir gromt det her Hive ut masse bilder.. Likte bilen. Konge interiør også! Takk for de, skal pøse ut med bilder så lenge det blir gjort noe
Rayman Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Skrevet Januar 13, 2009 Da har jeg nettopp vert innom sjappa til Ireland Engineering og handla div. godsaker -Alu. radiator 36% større (bredere) en org 325i så skal funke bra den! -Oljefilter adapter med tilkobling for oljekjøler og utgang til turbo. -Urethane girkasse foringer. -Shortshift + noe annet småtteri..
leif harald Skrevet Januar 13, 2009 Skrevet Januar 13, 2009 Da har jeg nettopp vert innom sjappa til Ireland Engineering og handla div. godsaker -Alu. radiator 36% større (bredere) en org 325i så skal funke bra den! -Oljefilter adapter med tilkobling for oljekjøler og utgang til turbo. -Urethane girkasse foringer. -Shortshift + noe annet småtteri.. Nice! Må si ifra nor du bestiller, skulle hatt radiator og foringer til girkassen selv Hva kosta raddisen?
ehrnst Skrevet Januar 13, 2009 Skrevet Januar 13, 2009 jeg har hørt om mange som ikke er fornøyd med slike foringer i girkassefeste dessverre. absolutt all komfort vil bli borte, men racing - det er det:) leif harald: det jeg skal fram til med innsuget er at designet på turboinnsug og sugemotor er forskjellig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå