leif harald Skrevet Januar 13, 2009 Skrevet Januar 13, 2009 jeg har hørt om mange som ikke er fornøyd med slike foringer i girkassefeste dessverre.absolutt all komfort vil bli borte, men racing - det er det:) leif harald: det jeg skal fram til med innsuget er at designet på turboinnsug og sugemotor er forskjellig aa okda, men da så.
Rayman Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Skrevet Januar 13, 2009 Da har jeg nettopp vert innom sjappa til Ireland Engineering og handla div. godsaker -Alu. radiator 36% større (bredere) en org 325i så skal funke bra den! -Oljefilter adapter med tilkobling for oljekjøler og utgang til turbo. -Urethane girkasse foringer. -Shortshift + noe annet småtteri.. Nice! Må si ifra nor du bestiller, skulle hatt radiator og foringer til girkassen selv Hva kosta raddisen? Åja glemte ut de ska handle derfra du og altså Radiatoren va på tilbud t 295$ synst de va ganske så billigt! EDIT: Btw så fikk jeg de til å minske valuen på pakken så de blir mindre mva å betale så de var greie sånt
Rayman Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Skrevet Januar 13, 2009 jeg har hørt om mange som ikke er fornøyd med slike foringer i girkassefeste dessverre.absolutt all komfort vil bli borte, men racing - det er det:) Ja, har hørt det jeg også, men det gjelder helst motorfestene pga. de er motoren så lager vibrasjonene.. Jeg skal ha orginale motor foringer og disse Urethane foringene til girkassen for mindre viberasjon og mindre kjangs for bomgiring er vel det som er baktanken her.
Rayman Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Skrevet Januar 13, 2009 Var i posten i dag og henta m-tech sideskjørtene som jeg skal ha på bilen. Ser ut som det meste følger med her.
Rayman Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Skrevet Januar 13, 2009 Er det bare meg eller mangler det 2.stk "propper" til hullene i sideskjørte?
marararius Skrevet Januar 13, 2009 Skrevet Januar 13, 2009 Det så sånn ut ja.. Hadde jeg vært deg ville jeg kjøpt orginale klips greier til å feste skjørtene.. Prøvde på det greiene der selv. Kan drite i det.. Så endte med at jeg limte fast mine skjørter Noen klips knakk, og satt dårlig i de "hullene" og sånn.. Merkelig opplegg..
Rayman Skrevet Januar 14, 2009 Forfatter Skrevet Januar 14, 2009 Det så sånn ut ja.. Hadde jeg vært deg ville jeg kjøpt orginale klips greier til å feste skjørtene.. Prøvde på det greiene der selv. Kan drite i det.. Så endte med at jeg limte fast mine skjørter Noen klips knakk, og satt dårlig i de "hullene" og sånn.. Merkelig opplegg.. Ja, da tar jeg og kjøper orginalklips heller så jeg slipper å irritere meg over jallaplasten Takk for tipse!
Rayman Skrevet Januar 25, 2009 Forfatter Skrevet Januar 25, 2009 På tide med en oppdatering her har fått mesteparten av delene jeg bestillte fra Ireland Engineering fikk alt utenom radiatoren som står i rest Foring til bærearmene bak Girkasse foringer Shortshiften Vannpumpe med støpejerns impeller Lokk til oljefilterhuse med utgang til oljekjøler Er også 1 utgang på hver side som jeg skal bruke til Oljeutgang til turbo og føler til oljetrykk.
oddis Skrevet Januar 25, 2009 Skrevet Januar 25, 2009 Virkelig et prosjekt etter mitt hjerte. Skikkelig kvasst register med myyye kraft. All den hk-hypinga er en sykdom vi har fått fra svenskene som bare kjører rett fram (da man trenger mye effekt). Også er jeg veldig spent på å høre om SC61n klarer å pumpe 500 på hjula Motoren kommer til å skremme vannet av deg.
Rayman Skrevet Januar 27, 2009 Forfatter Skrevet Januar 27, 2009 Virkelig et prosjekt etter mitt hjerte. Skikkelig kvasst register med myyye kraft. All den hk-hypinga er en sykdom vi har fått fra svenskene som bare kjører rett fram (da man trenger mye effekt). Også er jeg veldig spent på å høre om SC61n klarer å pumpe 500 på hjula Motoren kommer til å skremme vannet av deg. Takker for de Ja, jeg håper på en tidlig spool up og kanskje 1 bar allerede rundt 3000omdr hadde vert rått! Er enig med deg at det ikke bare er høy effekt som gjelder! Joda det ser veldig fint ut på papiret, men hvor gøy er det egentligt med en motor med MYE hk som ikke begynner og lade før 4500omdr og har eit register opp til 7-7500omdr.. Jeg tror dette kommer til å bli meget bra motor med langt register og ja jeg får håpe den skremmer vannet av meg
Rayman Skrevet Februar 7, 2009 Forfatter Skrevet Februar 7, 2009 Tenkte og løfte denne tråden litt, har vert dårlig me oppdatering siden jeg er offshore, men kommer hjem igjen på mandag så da kommer det en stor oppdatering uti uken. Men selv om jeg ikke har vert hjemme så har det skjedd ting for de fikk tilbakemelding fra EBB om at motoren var ferdig bygget og gleder meg som en unge til å hente den uti uka Kommer også en god del bilder fra motorbygget som ebb har tatt.
leif harald Skrevet Februar 7, 2009 Skrevet Februar 7, 2009 Fuel railen din fra PPF er også på vei hjem sikkert, de trekte penger fra kontoen min på fredag så får håper de sende det på fredagen også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå