Hindmost Skrevet Desember 20, 2008 Share Skrevet Desember 20, 2008 Her er noen bilder av resulatet etter 5 timers slit. Er beklageligvis mobil bilder.. Brukte Meguiars NXT voks og clay kit. Det clay greiene var genialt mot asfaltflekker o.l nede på dørene. Bare husk å ta litt om gangen, så ikke "smøremiddelet" får tørke, før du tørker av. Jeg fikk litt skjolder pga jeg ventet for lenge med det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Desember 20, 2008 Share Skrevet Desember 20, 2008 Så bra ut dette. Du klarte ikke å vente på meg Vi får ta en skikkelig omgang på den til våren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hindmost Skrevet Desember 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2008 Jau Så det var noen swirls så du kan ta hånd om te våren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 22, 2008 Share Skrevet Desember 22, 2008 Her borte boner vi gulvene og polerer biler! NXT er genial! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Desember 22, 2008 Share Skrevet Desember 22, 2008 Polerte også bil i går.. Dog ikke min, men en 4mnd gammel Hundai I30.. Merket at jeg trenger å skaffe meg clay jeg også.. Hvordan er NXT i forhold til den vanlige Carnaruba saken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Desember 22, 2008 Share Skrevet Desember 22, 2008 Er ikke forskjellen at NXT lager en slags hinne på lakken og beskytter den mot vær og vind. Dette gir mer en slags "glass-finish." Carnubavoksen gir mer dybde i lakken, men må påføres oftere da den ikke er like værbestandig. Min erfaring med NXT er hvertfall at den er veldig lett å jobbe med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hindmost Skrevet Desember 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2008 Her borte boner vi gulvene og polerer biler! NXT er genial! Hehe, da er overskriften endret! Pokkers østlendinger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skands1 Skrevet Desember 22, 2008 Share Skrevet Desember 22, 2008 Se der ja. Sånn så min også ut etter en tur i garasjen til Tommy i høst.. Men kontrasten til den gang er stor for nå ser jeg jo ikke reg.nr bak på bilen en gang Tommy sitter sikkert og vrir seg i irritasjon at jeg har latt bilen bli så skitten.. Eller egentlig syns han det er bra for da får han den igjen på besøk i garasjen til våren når lakken er like stygg igjen etter vintersesongen Blir nok en gull maskinvask i morgen før jeg reiser på juleferie.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hindmost Skrevet Desember 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2008 Ser Esso'en har fått seg "manuell" vaskehall, med høytrykkspyler nå. Tror det blir den framover, svart bil er allergisk mot børster.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Desember 22, 2008 Share Skrevet Desember 22, 2008 Se der ja. Sånn så min også ut etter en tur i garasjen til Tommy i høst.. Men kontrasten til den gang er stor for nå ser jeg jo ikke reg.nr bak på bilen en gang Tommy sitter sikkert og vrir seg i irritasjon at jeg har latt bilen bli så skitten.. Eller egentlig syns han det er bra for da får han den igjen på besøk i garasjen til våren når lakken er like stygg igjen etter vintersesongen Blir nok en gull maskinvask i morgen før jeg reiser på juleferie.. Har vurdert å snike meg ned, å vaske halve bilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Desember 22, 2008 Share Skrevet Desember 22, 2008 Er ikke forskjellen at NXT lager en slags hinne på lakken og beskytter den mot vær og vind. Dette gir mer en slags "glass-finish."Carnubavoksen gir mer dybde i lakken, men må påføres oftere da den ikke er like værbestandig. Min erfaring med NXT er hvertfall at den er veldig lett å jobbe med! Spørs om jeg får handle med meg en flaske med denne når jeg skal handle Clay kittet også Liker veldig godt den dype effekten Canaruba voksen gir.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Desember 22, 2008 Share Skrevet Desember 22, 2008 Er ikke forskjellen at NXT lager en slags hinne på lakken og beskytter den mot vær og vind. Dette gir mer en slags "glass-finish."Carnubavoksen gir mer dybde i lakken, men må påføres oftere da den ikke er like værbestandig. Min erfaring med NXT er hvertfall at den er veldig lett å jobbe med! Spørs om jeg får handle med meg en flaske med denne når jeg skal handle Clay kittet også Liker veldig godt den dype effekten Canaruba voksen gir.. Ta turen utom til meg en dag, så skal du få med deg noe Meguiars #26 yellow wax (carnauba fra proffserien) Du har nr. mitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Desember 22, 2008 Share Skrevet Desember 22, 2008 bra polerte også med NXT i uka som var, bruker å ta det sånn ca. hver 3 månde. er sinnsykt fornøyd med meguiers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Desember 23, 2008 Share Skrevet Desember 23, 2008 Spørs om jeg får handle med meg en flaske med denne når jeg skal handle Clay kittet også Liker veldig godt den dype effekten Canaruba voksen gir.. Ta turen utom til meg en dag, så skal du få med deg noe Meguiars #26 yellow wax (carnauba fra proffserien) Du har nr. mitt Roger that Gir en lyd jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå