Gå til innhold

Nypolert e46 , Meguiars

Hindmost
 Share

Anbefalte innlegg

Her er noen bilder av resulatet etter 5 timers slit. Er beklageligvis mobil bilder..

33uzqob09xn29gg5aqwl.jpg

8zgmli6ofeexyjx0oibp.jpg

Brukte Meguiars NXT voks og clay kit.

Det clay greiene var genialt mot asfaltflekker o.l nede på dørene.

Bare husk å ta litt om gangen, så ikke "smøremiddelet" får tørke, før du tørker av.

Jeg fikk litt skjolder pga jeg ventet for lenge med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke forskjellen at NXT lager en slags hinne på lakken og beskytter den mot vær og vind. Dette gir mer en slags "glass-finish."

Carnubavoksen gir mer dybde i lakken, men må påføres oftere da den ikke er like værbestandig.

Min erfaring med NXT er hvertfall at den er veldig lett å jobbe med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja. Sånn så min også ut etter en tur i garasjen til Tommy i høst.. Men kontrasten til den gang er stor for nå ser jeg jo ikke reg.nr bak på bilen en gang :shock: Tommy sitter sikkert og vrir seg i irritasjon at jeg har latt bilen bli så skitten.. Eller egentlig syns han det er bra for da får han den igjen på besøk i garasjen til våren når lakken er like stygg igjen etter vintersesongen

:lol:

Blir nok en gull maskinvask i morgen før jeg reiser på juleferie.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja. Sånn så min også ut etter en tur i garasjen til Tommy i høst.. Men kontrasten til den gang er stor for nå ser jeg jo ikke reg.nr bak på bilen en gang :shock: Tommy sitter sikkert og vrir seg i irritasjon at jeg har latt bilen bli så skitten.. Eller egentlig syns han det er bra for da får han den igjen på besøk i garasjen til våren når lakken er like stygg igjen etter vintersesongen

:lol:

Blir nok en gull maskinvask i morgen før jeg reiser på juleferie.. :roll:

Har vurdert å snike meg ned, å vaske halve bilen din :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke forskjellen at NXT lager en slags hinne på lakken og beskytter den mot vær og vind. Dette gir mer en slags "glass-finish."

Carnubavoksen gir mer dybde i lakken, men må påføres oftere da den ikke er like værbestandig.

Spørs om jeg får handle med meg en flaske med denne når jeg skal handle Clay kittet også :) Liker veldig godt den dype effekten Canaruba voksen gir..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs om jeg får handle med meg en flaske med denne når jeg skal handle Clay kittet også :) Liker veldig godt den dype effekten Canaruba voksen gir..

Ta turen utom til meg en dag, så skal du få med deg noe Meguiars #26 yellow wax (carnauba fra proffserien) Du har nr. mitt 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta turen utom til meg en dag, så skal du få med deg noe Meguiars #26 yellow wax (carnauba fra proffserien) Du har nr. mitt 8)

Roger that :!: Gir en lyd jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...