barri Skrevet Desember 21, 2008 Skrevet Desember 21, 2008 Hei folkens, har en X5 E70 på besøk.Et år gammel. starter fint om morgenen men etter på så må jeg koble på booster. Hva er det jeg glemmer å koble av......hjelpppppppp........
chin_high Skrevet Desember 21, 2008 Skrevet Desember 21, 2008 Tja er bilen helt orginal? For hvis du har anlegg eller no så kan du ha festa litt feil(remote mot batteri for eksempel)... Hvis ikke så kan det hende batteriet er kobla feil. Jeg kjøpte nytt batteri og hadde ledningene hengende mot chassiet. Så batteriet kortsluttet på en måte... Bilen funket selvsagt fint siden den drives av dynamoen osv. Men når jeg skulle starte så gikk all strøm i bilen. Poenget mitt med denne lange historien. Er om du har prøvd å koble av batteriet og koble det på igjen? Hvis det funker da så er det sikkert kortslutning som hos meg. Funker det fortsatt ikke så kan det hende du har et gåent batteri. Hvorfor må du ikke booste bilen om morran og bare på dagen egentlig???
barri Skrevet Desember 21, 2008 Forfatter Skrevet Desember 21, 2008 Tja er bilen helt orginal? For hvis du har anlegg eller no så kan du ha festa litt feil(remote mot batteri for eksempel)... Hvis ikke så kan det hende batteriet er kobla feil. Jeg kjøpte nytt batteri og hadde ledningene hengende mot chassiet. Så batteriet kortsluttet på en måte... Bilen funket selvsagt fint siden den drives av dynamoen osv. Men når jeg skulle starte så gikk all strøm i bilen. Poenget mitt med denne lange historien. Er om du har prøvd å koble av batteriet og koble det på igjen? Hvis det funker da så er det sikkert kortslutning som hos meg. Funker det fortsatt ikke så kan det hende du har et gåent batteri. Hvorfor må du ikke booste bilen om morran og bare på dagen egentlig??? Den kan stå hele natta og så starter den fint på morgen men etter første turen så er det ikke mulig å gå start...
chin_high Skrevet Desember 21, 2008 Skrevet Desember 21, 2008 Det kan virke som om du tapper batteriet når du kjører... Kanskje bare for moro ta å prøve med et annet batteri... Så du kan se om det er batteriet eller bilen....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå