Sindre AA Skrevet Desember 21, 2008 Share Skrevet Desember 21, 2008 Hei alle sammen. tenkte bare jeg skulle legge ut et lite knippe bilder av noen av mine glassfiber prosjekter som jeg bygger til meg selv og på bestilling til andre. Virker som om det er mange der ute som både har interesse for og liker utseende og måten man kan bygge på med glassfiber/karbon/kevlar. Jeg har lang erfaring med slike prosjekter og stiller meg gjerne til disposisjon for råd og vink hvis du skal igang med et stereo prosjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breitling Skrevet Desember 21, 2008 Share Skrevet Desember 21, 2008 Bra tanke. Er i planleggingsfasen av et lite prosjekt selv, så kan bli gøy å følge med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre AA Skrevet Desember 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2008 Da har jeg fått ut noen bilder også. Bildene over er bare et lite knippe av deler jeg har støpt den siste tiden. To av prosjektene over er bare påbegynt, blir ikke slikt utseende på dem når de er ferdige. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå