Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, kan noen forklare meg hvordan ett tillegs sprut virker? vet at det bare er bensin tilførselen som blir styrt, kan tillegsprut mappes selv? er det holdbart med tillegs sprut? Ossen overtrykk bør man stoppe på om man bruker tillegs sprut isteden for fult data sprut?

Jo mere info jo bedre, kansje noen har noen fine info sider angående tillegs sprut :)

Skrevet

er mange forskjellige piggybacks

de dyre kan styre både tenning, ladetrykk og bensin.

de billige kan ikke kalles for tillegssprut/piggyback en gang da de bare legger på mer bensin etter manifoiltrykket

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...