fast Dog Skrevet Desember 21, 2008 Skrevet Desember 21, 2008 hvordan er det å starte på gir for en diesel bil? Innbiller meg av en eller annen grunn at det er skadelig for dieselbiler!
Lex-Talionis Skrevet Desember 21, 2008 Skrevet Desember 21, 2008 Hmm.. JEg har starta de fleste av dieselbilene mine på trill pga ræva batteri etc.. Har iallefall ikke tatt noen skade av det
KenVH Skrevet Desember 21, 2008 Skrevet Desember 21, 2008 kjør hardt! har aldri hørt om noen som har fått problemer pga trillstarting. det er større belastning på motor/driverk under vanlig kjøring enn de 5 sek det tar motoren å starte.
hasse74 Skrevet Desember 22, 2008 Skrevet Desember 22, 2008 Jeg hadde en gammel dieselpurke før med ladeproblem. Det hendte jeg gikk på en smekk, å sto der uten strøm. Hadde lang bakke ned fra jobben, og det tok mange hundre meter å få start på den når jeg ikke fikk gløda pga tomt batteri... Gikk som regel til slutt. Den var virkelig ikke fornøyd, men tok ikke skade av det så vidt jeg vet..
Ellingsen B. Skrevet Desember 22, 2008 Skrevet Desember 22, 2008 bør vel ikke være problem? Husker en e36 jeg hadde med gåen starter..den starta jeg i gir hver eneste gang i en lang periode..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå