Gå til innhold

Hvordan koble ut lyktespyling på e46? Sikring? Kontakt?

BimmerE46
 Share

Anbefalte innlegg

Har lyst å kutte ut lyktespyling på e46'n min, både fordi den bruker mye, og fordi plastikken rundt slangen på lykte knakk, så væsken renner bare ut. Tok ut lykte for å se på noe, så når jeg skulle dra ut slangen fra lykten så knakk det slange feste. Så jeg må også tette den slangen i tilleg til å koble ut hele funksjonen.

Noen så veit åssen dette gjøres? Prøvde å finne sikring, men var dårlig med det! Eller er det bare jeg som ikke finner den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veit ikke om det er egen pumpe på den, veit ikke hvor den er heller? eller åssen den ser ut. Og det må jo sikkert være en kontakt der som kan kobles vekk, men det der renne problemet er fortsatt der, må jo tette slangen som går til lyktene for det ser ut som om det renner ut bare den henger der. fylt på 4l spylevæske, og kjøre i 2 min da lyste lampe til spylevæsken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veit ikke om det er egen pumpe på den, veit ikke hvor den er heller? eller åssen den ser ut. Og det må jo sikkert være en kontakt der som kan kobles vekk, men det der renne problemet er fortsatt der, må jo tette slangen som går til lyktene for det ser ut som om det renner ut bare den henger der. fylt på 4l spylevæske, og kjøre i 2 min da lyste lampe til spylevæsken.

Sitter nok i tanken et sted.., bør være lett å finne ut.

Følg evt. slangen fra spyler dysene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitter I tanken? er jo så trangt nedi der ved og bak lykta så fy. Du/dere veit ikke hvor eller hvilken kontakt som er til spylerne da? hadde jo vært lettest å ta den. Så for jeg bare brette slangen og stripse den så ikke vannet renner ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...