kortstokk Skrevet Desember 21, 2008 Skrevet Desember 21, 2008 Jeg kjøpte nettopp vinterdekk til min E91 hos Sharif, montert på noen halvkjipe felger med Sharif-logo i midten (sikkert en "standardfelg"). Noen som vet hvor jeg får tak BMW-emblemer til å sette der i stedet? (...hvis dette ikke er riktig sted håper jeg noen flytter tråden for meg)
saevik Skrevet Desember 21, 2008 Skrevet Desember 21, 2008 mål diameteren på senterkoppen du har og gå til koed.no f.eks og bestill
barri Skrevet Desember 22, 2008 Skrevet Desember 22, 2008 Tenkte du på komplette senterkopper eller bare plastmerker.... http://cgi.ebay.co.uk/fits-BMW-ALLOY-wh ... 240%3A1318
kortstokk Skrevet Desember 22, 2008 Forfatter Skrevet Desember 22, 2008 koed hadde ikke noe som passet, så det ble ebay
Smitt Skrevet Desember 23, 2008 Skrevet Desember 23, 2008 hvorfor bytte ut de fete sharif merkene?!? er jo dritgromt det da
kortstokk Skrevet Desember 23, 2008 Forfatter Skrevet Desember 23, 2008 Ja, der sier du noe... Er det noen som vet hvor jeg får tak i Sharif-emblemer til panser, ratt og bagasjedør?
Olelink Skrevet Desember 25, 2008 Skrevet Desember 25, 2008 Ja, der sier du noe... Er det noen som vet hvor jeg får tak i Sharif-emblemer til panser, ratt og bagasjedør? Ikke glem pedaler med sharif logo og side list emblemer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå