Simpel Skrevet Desember 21, 2008 Share Skrevet Desember 21, 2008 På min E34 Touring er det et spyleanlegg bak. Tror jeg. Tank på høyre side bak som jeg fylte i dag. Dyttet hekkviskerbryteren et hakk fram, viskeren visker flotte greier, og på neste hakket hører jeg en pumpe jobbe. Men det kommer ingenting ut der bak. Hvor skal spylevæske bak komme ut? Finner ingen åpenbar dyse bakpå der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Desember 22, 2008 Share Skrevet Desember 22, 2008 er en "plugg" i bakluken som skal sprette opp. rett til høyre for viskeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simpel Skrevet Desember 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2008 Fant den og dro den ut og jaggu var det ikke en dyse der. Trodde det var et deksel til noe jeg ikke hadde. Takk Nå var det bare å finne feilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simpel Skrevet Desember 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2008 Hm, jo, pluggen spretter opp hvis jeg prøver å spyle men det kommer ikke noe spylervæske ut. Noen som har vært borte i dette problemet og kanskje har noen tips? Sånn før jeg begynner å skru istykker bakluka... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet Desember 25, 2008 Share Skrevet Desember 25, 2008 kjekka om noen slanger er sprekt hoppet av? f.eks slangen fra pumpa til tanken. lekker heller ikke noe sted? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Desember 26, 2008 Share Skrevet Desember 26, 2008 Det kan hende at dysa har tetta seg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kbteknik Skrevet Desember 26, 2008 Share Skrevet Desember 26, 2008 hvis dysen hopper ut er der trykk, mener den er trykkstyrt. tenker dysen er tett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simpel Skrevet Desember 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2008 Skal ut å sjekke nå. Best å ta med en nål. Takk for innspill, folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Desember 26, 2008 Share Skrevet Desember 26, 2008 Var vel trykk som styrte denne ja.. Husker den kom ut etter litt spyling. Og inn igjen gikk den ikke før endel veske hadde rent ut, og det ble lite trykk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå