Olan Skrevet Desember 22, 2008 Share Skrevet Desember 22, 2008 Begge vindusheisene på bimmern har begynt å kødde :\ Det ene vinduet går ikke opp eller ned automatisk med et trykk, da jeg må trykke x-antall ganger for å få det ned. Har prøvd å bytte bryteren men det er ikke i denne feilen sitter. Det andre vinduet er som regel i orden, men kan til tider låse seg. Når jeg da trykker på knappen så hører jeg bare et klikk, men ingenting skjer. Eneste som funker for å få heis-motoren i gang igjen er å åpne og smelle døra igjen et par ganger. Noen som kan hjelpe meg her ? Er usikker på om det kan være motorene som begynner å synge på siste verset eller om det er noe ledningsbrudd. Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buchern456 Skrevet Desember 22, 2008 Share Skrevet Desember 22, 2008 hei. helt likt skjedde med min. og det er en 1992 e36 320i coupe. det er nok elrutemotorene som begynner og bli dorlige. er sykdom på tidlig model trur jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Desember 22, 2008 Share Skrevet Desember 22, 2008 Eller dårlig kontakt.. Ledningnsnettet på E36en min tok fyr på fører sia etter at isolasjonen på lednignen hadde forsvunnet på 4-5 av de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå