Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Highsport er vel den rimeligste varianten fra FK, så det er kun høyde. Men det finnes jo på de litt dyrere settene. Skal montere i romjula, så kan gi deg tilbakemelding da.

Skrevet

Kjøpe bumper stoppers da og sette imellom fjærene ;)

Sitter FK justerbart på E36'en jeg har (bumperstoppers på den og).. Er lav nok den, og stiv er bare forordet;)

Da subber det ikke det hele tatt på E46'en, der har jeg AP justerbart.. Hatt 4 i bilen min uten subbing, med veldig pen kjøring vel og merke!

Skrevet
Kjøpe bumper stoppers da og sette imellom fjærene ;)

Sitter FK justerbart på E36'en jeg har (bumperstoppers på den og).. Er lav nok den, og stiv er bare forordet;)

Da subber det ikke det hele tatt på E46'en, der har jeg AP justerbart.. Hatt 4 i bilen min uten subbing, med veldig pen kjøring vel og merke!

ehm, jeg vurderer FK siden det er så billig nå. men de har bare til 316-318 (4 syl) på gs. de har ikke til 320 og oppover, er det noen forsjelll?

k-sport sine er jo de samme til 316 og opp til m3..

Skrevet

Har fk highsport på min og det kan jeg love deg er stift!

Har ikke subbet til nå

Har ca 1cm klaring mellom skjerm og dekk og tiloged med 3 jenter baki subber det ikke!Stift som faen!

løp og kjøp!

Skrevet
Har fk highsport på min og det kan jeg love deg er stift!

Har ikke subbet til nå

Har ca 1cm klaring mellom skjerm og dekk og tiloged med 3 jenter baki subber det ikke!Stift som faen!

løp og kjøp!

Tøft, 1cm, slik jeg tenkte å ha det. tror jeg kansje går for det da :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...