sporck88 Skrevet Desember 22, 2008 Skrevet Desember 22, 2008 Hei! lurer på et par ting... - når bilen min er kaldt og jeg har turtall over 3000rpm så kommer det en liten "tikkelyd" den er helt borte når bilen blir litt varmere, kan dette ha no med olja mi og gjøre? - noen ganger når jeg ligger på motorveien og ligger i 100-120 så har det hendt et par ganger at rattet begjynner og riste, akkurat som om det var skikkelig kast i felgen... men det går bort igjen etter et par minutter! det er ikke no snø eller lignene i felgen! så kanke være det - servo pumpa mi lager en sånn durelyd som "samstemmer" med turtallet, har gjort det over et halvt år og servoen funker fortsatt... er dette lett og fikse? har etterfylt servo olje osv... takker for alle svar
Wolfeh Skrevet Desember 22, 2008 Skrevet Desember 22, 2008 Over til problemen. Det kan hende at du kjører med en for tykk olje i forhold til hvor du bor. Gjort det litt lettere hvis du hadde sagt hvilken olje du bruker.
sporck88 Skrevet Desember 22, 2008 Forfatter Skrevet Desember 22, 2008 sikkert 10 40... ble skifta rett før jeg fikk den... men skal bytte til 0 40. den er litt tynnere right?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå