sporck88 Skrevet Desember 22, 2008 Share Skrevet Desember 22, 2008 Hei! lurer på et par ting... - når bilen min er kaldt og jeg har turtall over 3000rpm så kommer det en liten "tikkelyd" den er helt borte når bilen blir litt varmere, kan dette ha no med olja mi og gjøre? - noen ganger når jeg ligger på motorveien og ligger i 100-120 så har det hendt et par ganger at rattet begjynner og riste, akkurat som om det var skikkelig kast i felgen... men det går bort igjen etter et par minutter! det er ikke no snø eller lignene i felgen! så kanke være det - servo pumpa mi lager en sånn durelyd som "samstemmer" med turtallet, har gjort det over et halvt år og servoen funker fortsatt... er dette lett og fikse? har etterfylt servo olje osv... takker for alle svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kawaman Skrevet Desember 22, 2008 Share Skrevet Desember 22, 2008 Kan nok være på tide med noe frisk olje ja.. Kan det være noe med selve dekka? Er di gamle? Eller noen ledd med litt slakk i? Er reima til servoen slitt eller slakk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet Desember 22, 2008 Share Skrevet Desember 22, 2008 du burde forresten ikke kjøre over 3k rpm på kald motor, det liker hvertfall ikke min men prøv å bytt olje da vel, kan jo hende det er på tide uansett om det ikke løser problemet:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sporck88 Skrevet Desember 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2008 dekken er vel 3 sesonger tenker jeg.. men virker og funke bra til vanlig! oljen har gått 10 000km og reima er slitt... men er ikke sånn reimlyd... er sånn durelyd som virker og komme innen ifra servopumpa :S og nei, kjører ikke bilen hardt når den er kaldt, men er ungåelig og ikke legge merke til hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå