Gå til innhold

1994 E34 M5 3.8 Sort taktrekk, 540 bremser foran ++

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sort taktrekk til e34 uten takluke liggende. Må hentes på Sander (kongsvinger), eller ved bra bud er det mulig jeg kan få levert det Østlandet/sørlandet i romjula. Strøkent.

Har komplette 540 fjærbein foran. Altså dempere, fjærer,fjærbein, bremser.

Gode klosser og kalippere, dårlige skiver. Dette er samme kalippere som M5, men med mindre klaver.

Bud, dette befinner seg i rogaland.

Bolt on på enhver e34, siden det er komplett (topplager, alt er på plass)

M5 3,8 speedometer (Kombi), selges, alt ok, bud. Befinner seg i rogaland.

Det var det jeg kom på denne gang. Har desverre ikke bilder.

Edit:

Kan nåes på 954 18 565

Skrevet

har ikke komplett forstilling, bare fjærbeina liksom, med nav ol.. ikke travers...

Om budet fortsatt står er det solgt til deg siden det er jul.. gidder ikke noe budrunde, et realt bud får et realt svar.

Nå vet ikke jeg hvor Hemnes er, men henter du da eller?

Skrevet

Jeg er litt over alt, bor i bergen. Delene befinner seg i rogaland. (sør-vest norge.)

Hvordan vil du ha det sendt? ser for meg at det kan være dyrt med posten for deg, da det veier ganske mye.

Skrevet

taktrekket er til sedan, og meget pent.

Ber alle lese annonsen ordentlig, så slipper jeg å gjenta meg selv etter at man har bydd.

kbp har bydd på fjærbein FORAN,

altså, dempere,fjærer (osv) foran, med spindel/nav, og kallipere og skiver. skivene er DÅRLIGE (ubrukelige), klosser og kalliperne er gode.

alt er FORAN,har ingenting til baktstilling.

Kan være behjelpelig med å skaffe originale skiver til en ok pris, dette blir først akutelt ved et faktisk kjøp.

Skrevet

du løsner de tre muttrene som er under panseret, på toppen av dempertårnet.

Også skrur du av mutteren fra stab-støtte (klikkestag) staget. Også skrur du av de tre boltene i bunn av fjærbeinet. Også må du skru av slangen på bresekalipperne. Også flytter du over.

I og med at alt er komplett er det veldig enkelt å greit å flytte over.

Også må du jo ha nye bremseskiver, da de som står på er ubrukelige.

Som sagt, en veldig enkel og grei oppgradering. Tar kanskje en time på hver side. (da regner jeg med at du ikke har muttertrekker ol. tilgjengelig.)..

• 2 weeks later...
Skrevet

Er bremsekalipperene beregnet for ventilerte skiver eller massive? Jeg er interisert i kun kalipperene. Som du skriver tolker jeg de at dem vil passe på min e34 520 bolt on.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...