Gå til innhold

bmw e30 m3 dtm turbo


THORSEN MOTORSPORT
 Share

Anbefalte innlegg

Har du undersøkt hvor mye dtm bilene veide? Bør vel vere noenlunde som din dei?

Har lest gjenom tråden din mange ganger,men har du plast ruter? og har du vurdert bytte til 188 diffen? sparer mange kg.tåler vel ein liten krig den og!

Bjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du undersøkt hvor mye dtm bilene veide? Bør vel vere noenlunde som din dei?

Har lest gjenom tråden din mange ganger,men har du plast ruter? og har du vurdert bytte til 188 diffen? sparer mange kg.tåler vel ein liten krig den og!

Bjørn

dtm bilene veide 980kg.men dei gjekk med stål dører,tak og fremsjermer og meir rør i bilen enn eg har.eg må nåk ha den diffen eg har .kommer til og kjøre med mellom 550 600 hjul hk og rundt 700 800 nm.alt etter ka eg føler fungerer best for festet.så det drivverket eg har må eg nåk ha :) og vekta eg har bak er berre bra for fordelingen.når eg sitter inne i bilen så er den litt tyngre bak enn foran.husker ikkje kor mangen % men da ska eg komme tilbake til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig lekkert :) Teksten på vingen din, hadde jeg også planer om å ha, men det rant ut i sanden. Fin fint lenkearmer foran :) Kommer til å gå som et skudd denne med den lave vekten. Min veier nesten et halv tonn mer!

hehe bra eg var først ute då :) ja dei armene va eg veldig fornøyd med.bra kvalitet på dei :) ja håper det vil gå på frem.blir nåk ein del justeringer for og få feste til og bli bra,men gler meg som ein unge :) er du klar med din thune?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig lekkert :) Teksten på vingen din, hadde jeg også planer om å ha, men det rant ut i sanden. Fin fint lenkearmer foran :) Kommer til å gå som et skudd denne med den lave vekten. Min veier nesten et halv tonn mer!

hehe bra eg var først ute då :) ja dei armene va eg veldig fornøyd med.bra kvalitet på dei :) ja håper det vil gå på frem.blir nåk ein del justeringer for og få feste til og bli bra,men gler meg som ein unge :) er du klar med din thune?

Kommer nok til å bli litt slipp bak ja ,med så mye effekt. Har siklet på de uniball lenkearmene selv, men ikke prioitert de foreløpig. Ja er sågodt som klar. Venter på nye endless bremseklosser, bremseslanger, gatesliks osv. Så skal jeg på Rudskogen 25 Mai :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig lekkert :) Teksten på vingen din, hadde jeg også planer om å ha, men det rant ut i sanden. Fin fint lenkearmer foran :) Kommer til å gå som et skudd denne med den lave vekten. Min veier nesten et halv tonn mer!

hehe bra eg var først ute då :) ja dei armene va eg veldig fornøyd med.bra kvalitet på dei :) ja håper det vil gå på frem.blir nåk ein del justeringer for og få feste til og bli bra,men gler meg som ein unge :) er du klar med din thune?

Kommer nok til å bli litt slipp bak ja ,med så mye effekt. Har siklet på de uniball lenkearmene selv, men ikke prioitert de foreløpig. Ja er sågodt som klar. Venter på nye endless bremseklosser, bremseslanger, gatesliks osv. Så skal jeg på Rudskogen 25 Mai :)

såpass ja .komme langt då :) gler med til og sjå den live :) ryktene seier den er uber strøken :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...