THORSEN MOTORSPORT Skrevet Juli 7, 2010 Forfatter Skrevet Juli 7, 2010 ja ska sjå ka eg får til er vel mangen her som skal bort og??
winchester Skrevet Juli 7, 2010 Skrevet Juli 7, 2010 Skal nok dessverre ikke nedover denne gangen, må prioritere restaurering av E30'en. Men blir nok til neste år, satser på at du også møter opp, hehe.
THORSEN MOTORSPORT Skrevet Juli 7, 2010 Forfatter Skrevet Juli 7, 2010 eg skal jaffal:)kjører på natta dere eller? da e bra nei vi kjører kl9 i måro tidlig dåke då?
THORSEN MOTORSPORT Skrevet August 12, 2010 Forfatter Skrevet August 12, 2010 legger ut eit bilde av bmwen med 18"hjulene og nye trekk vogna mi
THORSEN MOTORSPORT Skrevet August 13, 2010 Forfatter Skrevet August 13, 2010 takka for det tenkte eg skulle lage ein liten film med litt herjing før sesongen er over
SSM Skrevet August 13, 2010 Skrevet August 13, 2010 Rå bil, men synst den var litt lav på ræva når du kjørte på Rudskogen? Ordna opp i det?
THORSEN MOTORSPORT Skrevet August 13, 2010 Forfatter Skrevet August 13, 2010 ja har justert den litt opp igjen no,skal vera lav bak den setter seg litt for mykje under pådrag.har veldig bra feste når den er sånn.ska ha litt stivere fjærere på enn det eg har no.då blir det bra
e30 tic Skrevet August 14, 2010 Skrevet August 14, 2010 Tøffe biler du har! begge kledde reklamen fint du som jobba med ein digernes i aibel? han snakka om ein m3..
MariusG Skrevet August 14, 2010 Skrevet August 14, 2010 Tøff trekkvogn du har frode stussa litt når eg møtte deg i den når det sto SS på sida(syns iallefall at da va da som sto der) Og som allti rå M3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå