S.Hafsmo Skrevet April 23, 2011 Skrevet April 23, 2011 Ja kjærringa sier så. Tror faktisk jeg har garasjeplass i gammelgarasjen til Bjørnstad, men time vill sjov. Ikke sikkert det blir noe ledig. Synd egentlig, å forlate den flotte plassen jeg har nå. Tomt karrosseri ja, det hørtes jo kjipt ut. Hvor har du skallet stående da, om du ikke har garasje?
icemanM5 Skrevet April 23, 2011 Forfatter Skrevet April 23, 2011 Hmmm.. Skal du flytte langt utenfor Trondheim da? Gammelgarasjen til Bjørnstad er jo på Fannrem, og det er jo utenfor Orkanger... Bilen min står nå utenfor der jeg bor, mens delene mine er hos en kompis 3,5 mil unna.. Så det blir liksom ikke så lett å få gjort noe.. Dessuten er det rusta som står for tur, så det stopper liksom der uansett....
S.Hafsmo Skrevet April 23, 2011 Skrevet April 23, 2011 Njeei, jeg har ikke akkurat et inntrykk av at kjærringa var så interessert i å bo så langt utenfor byen, så det blir sikkert ganske tett på sentrum. Må jeg kjøre en god halvtime for å komme til garasjen gjør det egentlig ikke noe, da jeg har en tendens til å ta 8-10 timers økter når jeg først kommer i gang. Hadde ikke du en kar som skulle ta rusten da?
icemanM5 Skrevet April 23, 2011 Forfatter Skrevet April 23, 2011 Hehe.. ser den... Har tøfler du skjønner jeg...? Joda, men bilen er ikke akkurat flyttbar ennå, så derfor er det litt vanskelig... :/
S.Hafsmo Skrevet April 23, 2011 Skrevet April 23, 2011 Har store fine tøfler. Så lenge jeg får stor nok leilighet og parkeringsplass, driter jeg egentlig litt i hvor jeg bor. Så får hun bare betale mellomlegget versus det å bo litt utenfor byen. Det er tross alt ikke jeg som skal pendle. Kjører bare på jobb 5-6 ganger i året. 13 kvadrats leilighet hvor du kan drite samtidig som du ser på tv og lager middag er altså ganske utelukket. Ikke flyttbar? som i ikke rullbar, eller ikke kjørbar?
icemanM5 Skrevet April 24, 2011 Forfatter Skrevet April 24, 2011 Hehe.. Du kan jammen få sagt det du, Hafsmo.. hehehe... Bilen er dessverre ikke trillbar, for øyeblikket...
icemanM5 Skrevet Mai 10, 2011 Forfatter Skrevet Mai 10, 2011 Jaja Hafsmo, da er jeg ett skritt nærmere i AC Schnitzer stylinga... Så nå kan du lure på hva jeg har klart å få tak i........ :D:D hehehehe..
S.Hafsmo Skrevet Mai 10, 2011 Skrevet Mai 10, 2011 Har du fått tak i original ACS front kommer jeg til å kaste noe på deg!
icemanM5 Skrevet Mai 10, 2011 Forfatter Skrevet Mai 10, 2011 Hehehehe.... Neida, har nok ikke vært SÅÅ heldig, ENNÅ.... Men har en original ACS vinge på vei i posten.....
icemanM5 Skrevet August 20, 2011 Forfatter Skrevet August 20, 2011 noko liv her da ? Det er nok uhyggelig lite er jeg redd..... :/
icemanM5 Skrevet November 19, 2011 Forfatter Skrevet November 19, 2011 Huff ja.... Fortsatt på jakt etter verksted her..... Og jobber omtrent døgnet rundt, så har liksom faen ikke tid tid noe som helst egentlig.... Men legger opp litt kapital til donorbil fra sverige, så får jeg se litt etterhvert hva jeg finner. Er jo planen å få tak i en fin E34 540 fra sverige..
joachim sørlie Skrevet November 29, 2011 Skrevet November 29, 2011 godt og vite det er fler som ikke finner seg et sted og stå da, er pokkern meg så vannskelig altså.. men fint prosjekt du har på gang da
NicklasFS Skrevet November 29, 2011 Skrevet November 29, 2011 det her må jo bli en av trondheims råeste e34 høres vertfall sånn ut i følge tråden, gleder meg helt villt til og se den ferdig når den tid kommer men er det sånn at du trenger en plass du bare skal ha bilen i vinter eller mangler du en plass der du kan stå å skru? kan i så fall være behjelpelig på å prøve og finne en plass i trondheims omeråde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå