Gå til innhold

E34 V8 prosjekt! Litt M5 + litt 540 = ///M540i

Anbefalte innlegg

Skrevet

bmw ccn har vel noen rabatter rundt omkring, du kan ihvertfall sjekke det. mener å ha hørt om folk som har fått bilstein rabatter med bmw carclub medlemskap ihvertfall.

• Svar 226
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Snakket med en bjørn fra AutoBB her inne for en stund siden, og han virket veldig ivrig på å gi meg et godt tilbud på Bilstein Sprint til meg, OM jeg sendte han mail!

Det gjorde jeg oxo, og siden har jeg ikke hørt et kvekk fra han!

Og dette er over 2 mnd siden... :roll:

Virket ikke som han drev noe seriøs butikk akkurat.

Har prøvd å ta kontakt igjen flere ganger, både her inne, og gjennom mail direkte til han på AutoBB.no, men til ingen nytte....

Skrevet

Bare å henge med her! ;)

Er nå glad for at jeg er utdanna bilmekaniker når jeg skal kaste meg over noe sånt.. Praktisk.. hehe.. 8)

Skrevet

Da har jeg fått tatt noen bilder av bilen min, 530'n, som alle 540 delene skal over på... :)

atljhucxfnmgesmujw78.jpg

9wfuk5e1wu8xxmi0hdkq.jpg

xbv5zbw20gulnaux0tgu.jpg

06x711wpikiy2jnt8s6b.jpg

frnoiafvbrb5k1ctqxko.jpg

Ofte sett meget sidelengs i Trondheims området... :P

Skrevet

Joda, fargen er ikke den værste, men det blir en custom-farge på den har jeg tenkt... Men synes egentlig at mørkere farge på E34 er mye finere, men som sagt, smak og behag da.. :)

Nei, den er nok ikke original, men selvlagd av svart tape... :P hehehe.

Men når man ser på det så ser det faktisk finere ut enn om man lakkerer, så der ble jeg overrasket... ;) Men ingenting er jo bedre enn originalt da, så skal vel prøve å få tak i meg komplett listesats med shadowline.. Får se om jeg kommer over noe her inne som er helt.. :)

Skrevet

Joda, du har jo egentlig rett i det da.. Men jeg er meget kresen når det gjelder styling jeg da... Så på min så blir det kun original styling.. Tenkte lenge på M5 utseende, men har mest lyst på AC-Schnitzer styling. Så regner med det blir det.

Ellers ligger det an til at det blir en halvmørk candy farge på min, men akkurat fargen blir vel hemmelig inntil videre, i tilfelle noen andre skulle falle for fristelsen før jeg får den selv... ;) hehe

Skrevet

Kan nok hende det blir uoriginal styling ja, men det bryr jeg meg ikke så mye om, så lenge utseendet blir tilsvarende originalt. Det er det viktigste for meg! :) Men min blir som sagt ikke svart da, men den blir vel sånn halvmørk bare.. ;)

Skrevet

Kjenner noen som lakkerer ja, men leverer ikke til dem nei! Det er ingen jeg vet av i Norge som får til å lakkere en bil etter hva du betaler for uansett!

Så nå ligger det an til at min skal skrues ferdig, så blir den sendt til polen for lakkering.. ;) Har noen bekjentskaper her i byen som ordner alt. Nesten bare å velge farge, levere fra seg bilen, og får den igjen helt ferdig med rust som er sveisa, og ferdig lakkert.. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...