leif harald Skrevet Desember 23, 2008 Share Skrevet Desember 23, 2008 Skal ha meg coilivers. Trenger ikke å være tuv papirer på dem. Hva skal jeg gå for. skal være rundt 10 tusen. står mellom FK og k-sport hva bør jeg ta, noen anbefalinger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Desember 23, 2008 Share Skrevet Desember 23, 2008 K sport. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Desember 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2008 K sport. ok, det til 9500 ellerno, er det bra eller? noen som har dette? er på jakt etter et stift senkesett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen^^ Skrevet Desember 23, 2008 Share Skrevet Desember 23, 2008 eg har fk på min 525 og eg er ivertfall fornøyd med det måtte ha med tuv så blei det. men tror k sport er bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kawaman Skrevet Desember 23, 2008 Share Skrevet Desember 23, 2008 har ikke di et til litt over 7000.- og? k-sport altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Desember 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2008 har ikke di et til litt over 7000.- og? k-sport altså til orginal e30 ja, jeg må ha til e36 i og med at jeg har bygget om til 5 bolt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kawaman Skrevet Desember 23, 2008 Share Skrevet Desember 23, 2008 Okei. Skal selv bestille på nyåret til E39,kosta rett over 7000.- med camber justeringsplater på toppen.. Hørt mange som er fornyd med k-sport. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kawaman Skrevet Desember 23, 2008 Share Skrevet Desember 23, 2008 Coilover i fra k-sport til e36 fra 316 til m3 samme pris: 7150.-kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Desember 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2008 Coilover i fra k-sport til e36 fra 316 til m3 samme pris: 7150.-kr aa, okda Da får jeg se om jeg bestiller det da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kawaman Skrevet Desember 23, 2008 Share Skrevet Desember 23, 2008 Coilover k-sport til E30 7150.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet Desember 23, 2008 Share Skrevet Desember 23, 2008 Har du sjekket ut D2 B11 DT? Tror de er ganske gromme, de skal jeg kjøpe, etter at jeg har bygd om til skivebrems bak, sveiset et lite hull i gulvet og fått oppi en god motor, så blir noen månder til, hehe Ca 8-9 tusen med dagens kurs tenker jeg http://performance.yoparts.com/d2-racing/d2-coilovers-drift-series/d2b11dt/i-231821.aspx D2 Racing Drift suspension kits provide specially designed mounts, helper springs, and drift spec spring rates and with matched dampening. Inverted monotube strut design, 36 way adjustment and 55mm piston (for MacPherson applications) combine to give you the ultimate control over your drift. skal teste disse selvom ingen andre har dem, kansje ingen har hørt om dem? og noen vil hive seg på toget om det blir disse kunne jeg godt tenkt meg en tilbakemelding Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Desember 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2008 Har du sjekket ut D2 B11 DT? Tror de er ganske gromme, de skal jeg kjøpe, etter at jeg har bygd om til skivebrems bak, sveiset et lite hull i gulvet og fått oppi en god motor, så blir noen månder til, heheCa 8-9 tusen med dagens kurs tenker jeg http://performance.yoparts.com/d2-racing/d2-coilovers-drift-series/d2b11dt/i-231821.aspx D2 Racing Drift suspension kits provide specially designed mounts, helper springs, and drift spec spring rates and with matched dampening. Inverted monotube strut design, 36 way adjustment and 55mm piston (for MacPherson applications) combine to give you the ultimate control over your drift. skal teste disse selvom ingen andre har dem, kansje ingen har hørt om dem? og noen vil hive seg på toget om det blir disse kunne jeg godt tenkt meg en tilbakemelding Se der ja, tror nokk jeg går får k-sport eller FK, har fått litt aaaha oplevelser med bestillinger fra statene med frakt og toll osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet Desember 23, 2008 Share Skrevet Desember 23, 2008 Har du sjekket ut D2 B11 DT? Tror de er ganske gromme, de skal jeg kjøpe, etter at jeg har bygd om til skivebrems bak, sveiset et lite hull i gulvet og fått oppi en god motor, så blir noen månder til, heheCa 8-9 tusen med dagens kurs tenker jeg http://performance.yoparts.com/d2-racing/d2-coilovers-drift-series/d2b11dt/i-231821.aspx D2 Racing Drift suspension kits provide specially designed mounts, helper springs, and drift spec spring rates and with matched dampening. Inverted monotube strut design, 36 way adjustment and 55mm piston (for MacPherson applications) combine to give you the ultimate control over your drift. skal teste disse selvom ingen andre har dem, kansje ingen har hørt om dem? og noen vil hive seg på toget om det blir disse kunne jeg godt tenkt meg en tilbakemelding Se der ja, tror nokk jeg går får k-sport eller FK, har fått litt aaaha oplevelser med bestillinger fra statene med frakt og toll osv. Den ser jeg mitt første bud er og be dem sende som gave, ellers blir det ingen handling, pleier og ordne seg ^^, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå