Fixfax Skrevet Desember 23, 2008 Skrevet Desember 23, 2008 Er vel kansje ikke så veldig lurt, men har en motor på hånd jeg kan få billig, eier vet ikke helt hva som er gjort, så tenkte og ta av toppe om jeg kjøper, for og se om den er oringet, sveiset og eller portet. Eier påstår også at den bare er prøvestartet, men pakningen er jo fortsatt dratt til en gang da, hva tror folket?
Fixfax Skrevet Desember 23, 2008 Forfatter Skrevet Desember 23, 2008 Hehe + nye bolter, blir for noen kroner av og åpne motoren
Sir Hofstad Skrevet Desember 23, 2008 Skrevet Desember 23, 2008 Trenger ikke nødvendigvis nye bolter. Hallo
Fliid Skrevet Desember 23, 2008 Skrevet Desember 23, 2008 Hofstad, den debatten har vi vel hatt før.. Bolten kan i prinsippet brukes ett par ganger, hvor mange er åpenbart uvisst og det er også vanskelig å vite hvor mange ganger bolten er brukt før. Med tanke på boltens påkjenninger og egenskaper, så munnet tråden som var oppe tidligere ut i at 3 ganger skulle være OK. garanterer selvfølgelig ingenting, derfor man anbefaler og bytte bolter vær gang.
Klinz Skrevet Desember 23, 2008 Skrevet Desember 23, 2008 Trenger ikke nødvendigvis nye bolter. Hallo Er ikke alle som trengs og skifte bolter på. Men skal vere eit visst lengde mål. Men de er og anbefalle og skifte boltene..
icc Skrevet Desember 23, 2008 Skrevet Desember 23, 2008 Toppakning må byttes uansett. Har du toppbolter kan de brukes mange ganger, har du strekkbolter ville jeg ikke brukt de mer så to gang.
Fliid Skrevet Desember 23, 2008 Skrevet Desember 23, 2008 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=7 ... plokksbolt Å søke er noe dritt.
Lex-Talionis Skrevet Desember 23, 2008 Skrevet Desember 23, 2008 har du cometic/mls pakning kan du bruke den opp igjen.. arp bolter kan også brukes opp igjen Hvis du har det da..?
Fixfax Skrevet Desember 23, 2008 Forfatter Skrevet Desember 23, 2008 Var i utgangspunte pakningen jeg spurte om da, siden jeg har sett brukte mls pakninger til salgs, som att på til er dratt til 2 ganger, derfor jeg lurte. Der var jeg litt treg Jeg aner ikke, eieren vet ikke selv, skal se hvor langt ned jeg kan pushe prisen. Er litt skeptisk til og kjøpe en motor eieren har lite info om ;o Følger vist med AEM tillegs sprut, som skal ha kostet 8000kr, noen som vet hvilket tillegs sprut dette kan være? (tok bare sistnevnte spm. her i denne tråden jeg) Forøvrig følger det med ett turbokit til den. Noen forslag til hva den kan være vært?
Sir Hofstad Skrevet Desember 23, 2008 Skrevet Desember 23, 2008 Hofstad, den debatten har vi vel hatt før.. Bolten kan i prinsippet brukes ett par ganger, hvor mange er åpenbart uvisst og det er også vanskelig å vite hvor mange ganger bolten er brukt før. Med tanke på boltens påkjenninger og egenskaper, så munnet tråden som var oppe tidligere ut i at 3 ganger skulle være OK. garanterer selvfølgelig ingenting, derfor man anbefaler og bytte bolter vær gang. Dratt av 12,9 bolter noen gang. 3 ganger er bullshit...
Fliid Skrevet Desember 23, 2008 Skrevet Desember 23, 2008 Man kan dra av 12.9 bolter. Kall det hva du vil.
Sir Hofstad Skrevet Desember 23, 2008 Skrevet Desember 23, 2008 Man kan dra av 12.9 bolter. Kall det hva du vil. Samme F. Er strekkbolter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå