buchern456 Skrevet Desember 24, 2008 Share Skrevet Desember 24, 2008 hei. lurte på vis du bestiller fra koed.no kommer det regning om moms da..? eller er det med i det prisen som står der..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiFtY Skrevet Desember 24, 2008 Share Skrevet Desember 24, 2008 er med i prisen, det du ser er det du betaler:) knall sjappe forresten, anbefales:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buchern456 Skrevet Desember 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2008 takk for den. har kjøpt lit før. men det var på koed.dk. før det blei no. ell noe. hehe handle en god del når jeg kan ta ut ferie penga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simpel Skrevet Desember 24, 2008 Share Skrevet Desember 24, 2008 Hvis jeg taster inn enkelte delenummer på koed.no kommer ingenting opp. Gjelder stort sett skruer og andre småting. Betyr det at de ikke har det i det hele tatt eller at de ikke har det i nettbutikken men har det egentlig allikevel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buchern456 Skrevet Desember 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2008 Hvis jeg taster inn enkelte delenummer på koed.no kommer ingenting opp. Gjelder stort sett skruer og andre småting. Betyr det at de ikke har det i det hele tatt eller at de ikke har det i nettbutikken men har det egentlig allikevel? hmmm jeg er ikke helt sikker. har sjekka det før. mulig andre veit det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Desember 24, 2008 Share Skrevet Desember 24, 2008 Perik, delenummer fra f.eks delefilmen på gs sine sider? Om du taster inn disse delenummerene i handlekurven (altså ikke søkefelte oppe til høyre) så får du opp delene. Skal gjøre ihvertfall Har ikke Koed lagt det aktuelle nummeret inn i sine lister, så kommer teksten opp på god gammeldags tysk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå