Adrian_525 Skrevet Desember 24, 2008 Skrevet Desember 24, 2008 Hvordan få FK coilovers til og passe på en 91 mod e36?
Ad|oS Skrevet Desember 24, 2008 Skrevet Desember 24, 2008 Det var et skille i 92 slik at dempere som passer biler etter 92 ikke passer de før 92. Usikker på hva som er forskjellen, men hvertfall et problem for de som har 91-modeller... Vil anta du kan ha fått coilovers som passer til de etter 92.
Adrian_525 Skrevet Desember 24, 2008 Forfatter Skrevet Desember 24, 2008 det som er problemet er at jeg ikke får topplageret eller hva det heter til og passe på demperen.. kjøpte i hvertfall et FK Justerbark senkesett på gs bildeler etter og ha skrevet inn registreringsnummeret på bilen.. og da fikk jeg et som ikke passet og det er jo merkelig.. fordi jeg trodde du bare fikk opp det som passet til din bil når du skrtev det inn..
Fliid Skrevet Desember 24, 2008 Skrevet Desember 24, 2008 En feil har skjedd, for husker jeg ikke feil, så ble topplager endret i 92. Er ikke værre enn å bytte til topplager for modeller over 92, men selvfølgelig, en utgift man ikke hadde regnet med. Men, hm, lager FK sett til de gamle topplagrene i det hele tatt?
Adrian_525 Skrevet Desember 25, 2008 Forfatter Skrevet Desember 25, 2008 vet ikke.. men finner ikke akuratt det dempersettet hvis jeg søker på 92 modell...og gs sa at det ville passe... men funker det hvis jeg bare tar legeret fra en 92-97 mod? Takker for alle svar.. GOD JUL Selger forresten M-Tech dempere og fjærer hvis noen er interisert...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå