kazynor Skrevet Desember 24, 2008 Share Skrevet Desember 24, 2008 hvor mange bremselys er det egentlig på en baklysmodul? feilsøker litt på lysa, og lurer litt. er jo et parklys, et blinklys og et ryggelys. men det er også en pære som er to-polet. denne antar jeg er til både park og bremselys. den siste pæren er også til bremselys? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buchern456 Skrevet Desember 24, 2008 Share Skrevet Desember 24, 2008 trur det er fire baklys pærer til sammen på min e36 coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LK Skrevet Desember 24, 2008 Share Skrevet Desember 24, 2008 Pæra ytterst på hver lykt er baklys og tåkelys. Bremselyset sitter over. Er ihvertfall slikt på min 93mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazynor Skrevet Desember 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2008 har ikke orginale lykter da. den øverst til venstre er blinklys, den øverste til høyre er ryggelys. nederst til venstre er den med to-pola pære. nede midten er bare en 5w pære, så da er jeg temmelig sikker på at den er vanelig baklys. den siste derimot, vet jeg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazynor Skrevet Desember 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2008 bumpie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Desember 26, 2008 Share Skrevet Desember 26, 2008 den øverst til venstre er blinklys, den øverste til høyre er ryggelys. nederst til venstre er den med to-pola pære. nede midten er bare en 5w pære, så da er jeg temmelig sikker på at den er vanelig baklys. den siste derimot, vet jeg ikke Hmm... Greit med de oppe. Men nede.. Helt til venstre er det bremselys. I midten er det normalt kjørelys Til høyre er det normalt kjørelys + tåkelys (???) (3polet pære) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå