Roxor Skrevet Desember 24, 2008 Share Skrevet Desember 24, 2008 Hei monterte min nye cd spiller i dag, men når alt var kobla opp. og jeg slo den på, slo den seg av og på på en måte? Noen som vet noe om dette? det er en sony CDX-GT430U Btw , Bilen er en bmw E 34 1988 Modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Desember 25, 2008 Share Skrevet Desember 25, 2008 Legg opp ein ledning direkte fra batteriet og lag ein skikkelig jording. (+ ein ledning ifra tenning) Har vært borti at det originale ledningsnettet har for tynne ledninger slik at cd-spilleren berre skrur seg av og på. (dette var ikkje på ein e34, men det er vel ikkje altfor tjukke ledninger på den heller!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roxor Skrevet Januar 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2009 Takk for alle Svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpher Skrevet Januar 30, 2009 Share Skrevet Januar 30, 2009 om du ikke får skikk på det, stikker du innom Bilradiospesialisten å spør etter Alf, så kan jeg ta en titt på det for deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roxor Skrevet Februar 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2009 Har fått fikset det var dårlig batteri men takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå