Grisegutt Skrevet Desember 24, 2008 Skrevet Desember 24, 2008 Jeg har litt problemer med tomgang og starting. Når den først starter(Må teves igang, som regel) Så går den dårlig og husker fært. Det går ikke på tomgang bare stopper og vil ikke starte igjen:( Jeg har byttet plugger, pluggledninger, fordelerlokk, rotor og Coil. Noen som har noen råd? Om det han være Jerne, Luftmengdemåler eller Tennings modul?
Bimmerlars Skrevet Desember 25, 2008 Skrevet Desember 25, 2008 Mål motstanden i ledningen fra tenningsmodul til coil. Denne ledningen skapte problemer for meg. Jeg måtte da taue igang bilen for å få den til å gå. Tomgang var bare å glemme. Gnisten var da svak. Det er primærspenninga til coilen jeg snakker om da altså. Dette var da en M10 noe du også skal ha om det er en 87 modell
Grisegutt Skrevet Desember 25, 2008 Forfatter Skrevet Desember 25, 2008 Okei:) Det skal jeg prøve:) Takk for hjelpen:)
plumbo79 Skrevet Desember 26, 2008 Skrevet Desember 26, 2008 Finn noen med samme motor og prøv deler fra denne, tenningsmodul, hjerne osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå