aysaleem Skrevet Desember 24, 2008 Skrevet Desember 24, 2008 har en e34 520ia 24V. men termostat står alltid på 90grader uansett om motoren er av eller har gått i flere timer? å kan det være?
vegarde Skrevet Desember 24, 2008 Skrevet Desember 24, 2008 Bytt termostat,den har sikkert hengt seg på, bytt den så ska du se at det blir bra igjen.
Fliid Skrevet Desember 24, 2008 Skrevet Desember 24, 2008 hm, 90 hørtes da ikke galt ut... Er jo i det området termostaten skal være... Mulig jeg misforstår innlegget ditt
GiljeN Skrevet Desember 24, 2008 Skrevet Desember 24, 2008 tipper du har misforstått sånt jeg fårstår det så står motortempen på 90 grader heletiden.. altsåmidten
Fliid Skrevet Desember 25, 2008 Skrevet Desember 25, 2008 Hm, ja, er den det med engang man starter opp etter at bilen har stått siden dagen før (over natten f.eks) så er det feil på det elektriske. Godt mulig feil på instrument eller føler.. Jeg burde ha misforstått, for etter hva jeg kan skjønne så er alt i sin skjønneste orden. hehe.. Om bilen ahr stått kun ett par timer så kan det godt hende man opplever at nålen står rett opp tilogmed da (man har oppnådd driftstemp på forrige tur) fordi det er ikke som på eldre modeller, da viser den den aktuelle temperatur og nålen svinger under hele turen (noen opplever dette) Om temperaturen er innenfor "godkjent området" så står nålen rett opp (slik fungerer det nye) . Hvor langt ned dette går, det vet jeg ikke
Sir Hofstad Skrevet Desember 25, 2008 Skrevet Desember 25, 2008 hm, 90 hørtes da ikke galt ut... Er jo i det området termostaten skal være... Mulig jeg misforstår innlegget ditt Kan gå å FURTE en annen plass
Fliid Skrevet Desember 25, 2008 Skrevet Desember 25, 2008 haha, den var fin Hofstad ; ) Må ta igjen med samme mynt : )
Sir Hofstad Skrevet Desember 25, 2008 Skrevet Desember 25, 2008 haha, den var fin Hofstad ; ) Julehilsen fra meg, har hukommelse som en elefant desverre...
Fliid Skrevet Desember 25, 2008 Skrevet Desember 25, 2008 Hehe, alltid morro med julehilsener vet du : )
aysaleem Skrevet Desember 25, 2008 Forfatter Skrevet Desember 25, 2008 takk for hjelpa...skal prøve å se på den i morra...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå