PerMartin Skrevet Desember 25, 2008 Share Skrevet Desember 25, 2008 Noen som vet om noen bra prosjekt tråder om dette? Hvordan man kan få det veldig pent og ryddig og hva man burde gjøre for at det skal se både pent og tøft ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerMartin Skrevet Januar 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2009 Ingen som har noe som helst forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F Skrevet Januar 7, 2009 Share Skrevet Januar 7, 2009 Hadde anlegg i min e36 coupè, har desverre ikke noen bilder av dette, og kan heller ikke få tatt noen da anlegget fikk være i fred en halv måned før noen fant det så godt å knuse ruta mi og røske med seg alt som var i bilen. Det var den historien:P, Men det jeg gjorde var å ta ut reservehjulet, dempet hele bagasjen, lagde en plate i reservehjulsbrønnen der jeg festet 2.stk forsterkere. En 4kanaler til frontsettet(borkoblet), og en monoforsterker til subben. Jeg laget også "pustehull" i hattehylla for å få mere trøkk inni bilen. Dette funket bra og så helt greit ut, ingen forsterkere som lå å slang eller kabler. Sånn da har du jo noe å tenke på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F Skrevet Januar 7, 2009 Share Skrevet Januar 7, 2009 Ønsker du det litt mer avansert sjekk ute denne tråden! http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=36427 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå