Gå til innhold

318is, 320, 325 COUPE/CABRIOLET e36 Ø.K

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker å kjøpe 318is, 320, 323 eller 325 e36. SKAL være coupe (325 kan være et unntak) og skal være i GOD stand og helst med god utstyrspakke som f.eks; el.vinduer, el.speil, el.takluke, kjørecomputer etc.

Selger skal ha papirer på ting som er byttet på bilen, skal være lite rust.

Km-stand skal helst være lav, men har selger papirer o.l på at bil og motor er tatt godt vare på, så er det ingen hindring.

Er overhode ikke interessert i noen andre modeller enn hva jeg har skrevet over, så det kan du spare deg for å tilby meg.

Bor i Skien, så om bilen er i nærheten er det bare flott.

Kan gi opptil 70k eller litt mer for bilen.

Send meg en mail på fredrik_enz@hotmail.com eller 41693352

Mvh

Fredrik

Skrevet
Mulig du får en 316 i den standen du ønsker til det du er villig til og betale for. Du kommer nok ikke langt :lol:

Sorry meg, men jeg får nok bedre enn en 316 :) Vet ikke helt hva du er villig til å betale for bilene du kjøper, men om du kjøper en 316 eller 318 til 60k er du passe dum.

Skrevet

Glemte å skrive hvilken type bil, er e36 jeg er ute etter, men e30 325 cab er også av interesse. Skal være manuell girkasse, Leif Harald :/

Skrevet

strøken femogtyve med liten Km til 60 k ligger jo bare i drømmene.

320 burde ikke være no problem egentlig 323 er jo nyere og enda dyrer :P

Skrevet

Er fullt klar over at en strøken 325 lite sannsynlig blir solgt til 60, men står at den skal være i god stand og ikke strøken. Finnes alltid folk som trenger penger kjapt =)

Har vært uheldig med mitt siste bilkjøp, så er ganske kritisk denne gangen.

Ingen som har en bil de vil selge ?

Skrevet

Jeg skal selge en 320i coupe . Dette er en pen bil. Orginale smidde 7,5 + 8,5 M3-felger. Helt ny M3 frontspoiler for 7000,- er påkostet . M3-speil som virker. 4 x el.vind. . El.soltak. Alle åtte dekk er nye i år. Lagunengrønn.met. 192 hester. 65 000 ,-

tlf 90774813

Bilder kommer til våren.

Skrevet
Jeg skal selge en 320i coupe . Dette er en pen bil. Orginale smidde 7,5 + 8,5 M3-felger. Helt ny M3 frontspoiler for 7000,- er påkostet . M3-speil som virker. 4 x el.vind. . El.soltak. Alle åtte dekk er nye i år. Lagunengrønn.met. 192 hester. 65 000 ,-

tlf 90774813

Bilder kommer til våren.

192hk i en 320? Hvem har lurt deg til å tro det? 8)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...