Grisegutt Skrevet Desember 25, 2008 Skrevet Desember 25, 2008 Jeg tenkte å friske opp men e30 m10 litt, Tenke jeg turbo? Men det kan vel bli litt mye jobb? Må jeg minske compen? Forsterke Innsugg manifoil? Noen som har gjort noe lignende?
heltn Skrevet Desember 25, 2008 Skrevet Desember 25, 2008 Jeg tenkte å friske opp men e30 m10 litt, Tenke jeg turbo? Men det kan vel bli litt mye jobb? Må jeg minske compen? Forsterke Innsugg manifoil? Noen som har gjort noe lignende? Heh, det er jo litt av ett prosjekt. Ville fått større volum, 325 eller lignende! lykke til! -Heltn
plumbo79 Skrevet Desember 26, 2008 Skrevet Desember 26, 2008 Enig skaff en 325, kanskje behovet for turbo uteblir
Fixfax Skrevet Desember 26, 2008 Skrevet Desember 26, 2008 Skal dette være ordentlig gjort kan det fort bli endel, som ovenfor nevner med en 325 kansje behovet uteblir, men m10 er absolutt ikke feil motor og turbo konvertere, denne (blokka) brukte bmw i sine formel1 biler, for lenge lenge siden, er ikke så bra på rstall, men mener og huske dem tok ut hele 1860 hester, motoren het m11 eller m12 men samme blokka som m10. Tror ikke du skal ha forhåpninger om og klare det, sier dette bare for og påpeke denne motorens potensiale. Jeg ville også tro at en 1.8 liter 4 sylindret motor ville blitt artig og kjøre. Dette er jo egentelig smak og behag. er du bare ute etter litt ekstra guffe er nok en 2.5 liter letteste og billigste alternativ
heltn Skrevet Desember 26, 2008 Skrevet Desember 26, 2008 Skal dette være ordentlig gjort kan det fort bli endel, som ovenfor nevner med en 325 kansje behovet uteblir, men m10 er absolutt ikke feil motor og turbo konvertere, denne (blokka) brukte bmw i sine formel1 biler, for lenge lenge siden, er ikke så bra på rstall, men mener og huske dem tok ut hele 1860 hester, motoren het m11 eller m12 men samme blokka som m10. Tror ikke du skal ha forhåpninger om og klare det, sier dette bare for og påpeke denne motorens potensiale.Jeg ville også tro at en 1.8 liter 4 sylindret motor ville blitt artig og kjøre. Dette er jo egentelig smak og behag. er du bare ute etter litt ekstra guffe er nok en 2.5 liter letteste og billigste alternativ som du nevner i slutten her, 325 er det enkleste og billigste. m10 blir okk dyrt skal det holde, har jeg rett?
Grisegutt Skrevet Desember 26, 2008 Forfatter Skrevet Desember 26, 2008 Jeg tenker heller på å selge bilen, Og heller finne et nytt prosjekt til våren:) Men takk får alle svar:) http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=100262
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå