Snake____1 Skrevet Desember 26, 2008 Skrevet Desember 26, 2008 Er dette "lovlig"? Har en krasja vensttreratta bil liggende, og en plukket engelsk m3 som er høreratta og ikke momset inn i landet også liggende. Så lurte jeg på om det går ann å bygge om M3en til venstreratta og føre over rammenummeret fra den som er krasja? Takker for alle svar!
AlXz Skrevet Desember 26, 2008 Skrevet Desember 26, 2008 Du må ihvertfall søke om karosseribytte om du skal gjøre dette lovlig.. Vet ikke åssen det er da den ene er høyreratta. Så må det vel være samme karosseri, og du må flytte over visse deler fra den norske (krasja) bilen. Motor, drivverk, osv..?? Tror den norske bilen må vises også, vise skader, osv..
Z1 Skrevet Desember 26, 2008 Skrevet Desember 26, 2008 Hehe du får ikke noe karosseri bytte om du ikke er godkjent oppretter.
Deep Dish Skrevet Desember 26, 2008 Skrevet Desember 26, 2008 Moms MÅ du betale på M3'en før du begynner med ombygging, da dette skulle vært betalt når den ble innført til Norge. I verste fall kan du bli anmeldt av tollvesenet for unndraging av MVA. og bilen blir beslaglagt. Så betal momsen før du kontakter biltilsynet ang. ombyggingen.!
AlXz Skrevet Desember 26, 2008 Skrevet Desember 26, 2008 Moms MÅ du betale på M3'en før du begynner med ombygging, da dette skulle vært betalt når den ble innført til Norge. I verste fall kan du bli anmeldt av tollvesenet for unndraging av MVA. og bilen blir beslaglagt. Så betal momsen før du kontakter biltilsynet ang. ombyggingen.! Sant det og.. Var det ikke noe med 3 døgn etter at bilen var hentet den må momses også? Tenkte om du skulle oppgi noe dato.., bør ikke være for lenge imellom import og momsing
Dirty Skrevet Desember 26, 2008 Skrevet Desember 26, 2008 sveiseapparat så har du nummeret over på en kveld
AlXz Skrevet Desember 26, 2008 Skrevet Desember 26, 2008 sveiseapparat så har du nummeret over på en kveld Er dette så lett å få til...? Greit nok at det går fint å kappe og sveise over nummeret.., men skal vel gjerne se ordentlig ut også? Sikkert kjipt å bli busted ...
Dirty Skrevet Desember 26, 2008 Skrevet Desember 26, 2008 sveiseapparat så har du nummeret over på en kveld Er dette så lett å få til...? Greit nok at det går fint å kappe og sveise over nummeret.., men skal vel gjerne se ordentlig ut også? Sikkert kjipt å bli busted ... Ikke no problem å få d fint. men ja ikke no smart ide
Snake____1 Skrevet Desember 26, 2008 Forfatter Skrevet Desember 26, 2008 Hehe, takker for alle innslag! Tror ikke jeg går for den sveise ideen ihvertfall Men tror nok jeg heller får finne meg en ny og selge den krasja i deler Menmen, sånn er livets gang...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå