Farrukh M Skrevet Desember 26, 2008 Share Skrevet Desember 26, 2008 Som tema. Er det noen av dere som vet om det er mulig å få m5(6gir) kasse til å passe på m50b25? vil man mærke noe forskjel med en ekstra gir,med tanke på drag og toppfart? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Desember 26, 2008 Share Skrevet Desember 26, 2008 Som tema. Er det noen av dere som vet om det er mulig å få m5(6gir) kasse til å passe på m50b25? vil man mærke noe forskjel med en ekstra gir,med tanke på drag og toppfart? Den passer ikke på blokka, da må du sveise om cluctch huset. Ja du merker forskjell på en 6 trins. Få tak i en fra M3 E36 3.2, den passer rett på. M3 E46/ M5 E39 passer også rettpå, men da må du bytte clucth. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kbteknik Skrevet Desember 26, 2008 Share Skrevet Desember 26, 2008 men rimelig dyr løsning de kasserne er grisedyre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Farrukh M Skrevet Desember 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2008 ok. så nda bør jeg lete etter kasse fra m3 3,2. og som yngve sier så trenger jeg ingen modifikasjon/er. er det noen av dere som vet hvor jeg kan få tak i en sån kasse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Desember 26, 2008 Share Skrevet Desember 26, 2008 Annonser her og kikk ofte på koed.no. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kbteknik Skrevet Desember 27, 2008 Share Skrevet Desember 27, 2008 har 2 stk på veg hjem jeg, de er her i februar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silver87 Skrevet Desember 27, 2008 Share Skrevet Desember 27, 2008 vil man mærke noe forskjel med en ekstra gir,med tanke på drag og toppfart? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Desember 27, 2008 Share Skrevet Desember 27, 2008 kassa er jo ikke så dyr da. for jo en 3.2 kasse til rundt 10 lapper. og hva er 10 tusen fornoe ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kbteknik Skrevet Desember 27, 2008 Share Skrevet Desember 27, 2008 kassa er jo ikke så dyr da. for jo en 3.2 kasse til rundt 10 lapper. og hva er 10 tusen fornoe ? jeg har ikke set noen til den prisen, hvis du finner en sån er det bare løb å kjøp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå