Veny86 Skrevet Desember 26, 2008 Share Skrevet Desember 26, 2008 Meget spesiell e39 vurderes solgt pga. familie forøkelse. Denne bilen er MYE påkostet! Det som er gjort er: Spesiell kamelonlakk som passer perfekt til denne bilen(også på interiørlister). Original M5 front med linselys, Hella angel eyes front lykter(Sorte), Sorte sideblink,Sotete baklykter,bakrutesenker,Originale M5 speil, Effektanlegg( supersprint),Senket 40/40, 8,5x18" felger framme og 10x18" bak med 245/40 dekk framme og 275/35 bak. Bilen er også utstyrt med camberkit.(nye dekk og lakkerte felger).Til bremser er det racing skiver med green stuff klosser. Bilen har også et STORT stereo, dette består av: Rockford Fosgate komponentsett( 10 høytalere totalt) Alpine cd-spiller, Alpine V-12 5-kanals forsterker,fabrikkbygget kasse med 2 stk Rockford fosgate 12" (punch p2). Hele anlegget er kjøpt og montert hos Bernhard`s billyd i Haugesund. Bagasjeromsluken er nylig omlakkert. Denne bilen vekker mye oppmerksomhet(har vært mye på treff og fått masse fine omtaler) Er eid av entusiast og selges først og fremst til likesinnede! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet Desember 26, 2008 Share Skrevet Desember 26, 2008 Ligger den på finn eller autodb f.eks ? Bilder ? Pris ? Km.stand ? osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veny86 Skrevet Desember 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2008 faen er ny her så sliter med å legge inn bilder:) men skal nok få det til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet Desember 26, 2008 Share Skrevet Desember 26, 2008 Bare å trykke svar du, så skriv inn tekst og trykk velg fil under --> start uploading --> kopier og lim inn -fila inn i tekst-feltet. Eller bruk www.photobucket.com om du synes det er lettere Samme måte der. ELLER trykk PM på meg å send meg info. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veny86 Skrevet Desember 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veny86 Skrevet Desember 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veny86 Skrevet Desember 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2008 haha dette er jeg ekspert i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet Desember 26, 2008 Share Skrevet Desember 26, 2008 Meget fin bil Km.stand ? Noe Rust ? og sist men ikke minst pris ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet Desember 26, 2008 Share Skrevet Desember 26, 2008 520ia ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veny86 Skrevet Desember 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2008 Hvordan sletter jeg dette emne her?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet Desember 26, 2008 Share Skrevet Desember 26, 2008 Hvordan sletter jeg dette emne her?? Slette hva ? Hele tråden ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veny86 Skrevet Desember 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2008 Hvordan sletter jeg dette emne her?? Slette hva ? Hele tråden ? Ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Citrus Skrevet Desember 27, 2008 Share Skrevet Desember 27, 2008 Du får ikke slettet emnet. Vist du tenkte å bruke den andre annonsen du har, så har Moderator stengt den tråden. "Det holder med en annonse pr. bil.." Lykke til med salget og velkommen til forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veny86 Skrevet Desember 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2008 Du får ikke slettet emnet. Vist du tenkte å bruke den andre annonsen du har, så har Moderator stengt den tråden. "Det holder med en annonse pr. bil.." Lykke til med salget og velkommen til forumet Kan de ikke stenge dette emnet da sånn at jeg får brukt den andre annonsen???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg