Fliid Skrevet Desember 26, 2008 Skrevet Desember 26, 2008 Hei, Driver å kontrollerer det elektriske på E30 Touringen før motor blir montert, har problemer med at det ikke er noe liv i vindusviskermotor / pumpe bak. Er egen bryter på dette i tilegg til den vanlige hendelen. Forran fungerer det ypperlig, men problemet er altså bak. Sitter med PDF "wiring diagrams", men klarer ikke å finne skjema for bak, kun forran. Ønsker og få feilsøkt på ordentlig vis for å utelukke komponenter (bryteren er for meg naturlig og tro siden ingen av delene fungerer. Er elektriker, så har ingen problemer med å forstå skjemaene ville jeg tro. Men må gjerne se om det er spenning inn på bryter også, samt om Relè bak i bagasjerom fungerer) Noen med PDF eller på annen måte kan hjelpe meg og finne dette? Føler jeg har bladd igjennom vær eneste side i PDF filene fra 87 og opp til 92, men finner det altså ikke.. Er det en E30 Guru her? Eller Hofstad, vil du hjelpe meg å finne dette? Har på følelsen av at du har sett igjennom Skjema over BMW'r noen ganger før. hehe
verticalescape Skrevet August 16, 2013 Skrevet August 16, 2013 Sparker liv i en nesten fem år gammel tråd. Fant du ut av dette? Jeg har ca samme problem, spyler bak fungerer ikke. Viskeren fungerer delvis, problemet der er at den ikke stopper der den skal, slår jeg den på og av igjen, går viskeren i kanskje 15 sekunder, og stopper på en vilkårlig plass. Fryktelig irriterende..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå