korny Skrevet Desember 26, 2008 Share Skrevet Desember 26, 2008 har en 98 modell 523 med original cd spiller, tenkte og få litt ekstra bass så vurderte en forsterker. lasta inn og såg en del her.. http://www.youtube.com/results?search_q ... type=&aq=f var helt i flammer mens eg rusla ut og drog ned venstre deksel, men ingenting! hvor er den i min? er en sedan da vel og merke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw525tdi Skrevet Desember 27, 2008 Share Skrevet Desember 27, 2008 hey, jeg har en slik forsterker, om du er int i å kjøpe?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet Desember 27, 2008 Share Skrevet Desember 27, 2008 skal ligge på venstre siden om det er orginalt i bilen din. har i min bil men der er det orginalt fra bmw. pluss jeg har subber i hatthylle fra bmw. har pro pakken til min m5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
korny Skrevet Desember 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2008 ok.. så denne forsterker er ikke original på alle nei. da er eg litt mer med her. trodde denne låg der da det var originalt anlegg i bilen og det spiller såpass som det gjør. om eg vil ha en slik forsterker? nei! ville bare ha tilkoblingsmulighetene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
korny Skrevet Desember 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2008 men fant ledningene. disse lå på venstre side i bakseteveggen. tvinnet 2 stk gule og 2stk lilla... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå