bmw325i. Skrevet Desember 27, 2008 Skrevet Desember 27, 2008 har en e30 325i 86 modell, som henger igjen på høyt turtall. meker det godt hvis jeg ruser motoren opp till litt høyt turtall, da går turtallet veldig sagte ned til ca 3 tusen og derifra går det normalt igjen. noen som veit årsak?
Dirty Skrevet Desember 27, 2008 Skrevet Desember 27, 2008 samme hos meg. har byttet det meste av vakumslanger Lmm tomgangsregulator gassspjeldsensor osv osv. men nå er det jo litt mer omfattende på en m52 en m20 som du har. falsk luft lmm tomgangsregulator. ville e sett på vis e hva dæ
doffa Skrevet Desember 27, 2008 Skrevet Desember 27, 2008 heilt sikkert skruen på spjelhuset som ligger litt for mye på slik at spjellety ligger litt åpent heletida. gjor samme feilen på min gammle 320 for noen år tilbake. sjekk den. still den litt tilbake slik at spjellet står heilt i null. pluss du må sjekke alle slange for falsk luft
Dirty Skrevet Desember 27, 2008 Skrevet Desember 27, 2008 smart tenkt. det skal jeg undersøke på min også.
bmw325i. Skrevet Desember 29, 2008 Forfatter Skrevet Desember 29, 2008 ja, skal få sjekka det med spjellet og gå over slangene. Nei den går ikke helt jevnt på tomgang heller. Det sitter trimkam i den også, kan det gjøra at den går litt ujevnt på tomgang?
E36Cab1 Skrevet Desember 29, 2008 Skrevet Desember 29, 2008 ja, skal få sjekka det med spjellet og gå over slangene. Nei den går ikke helt jevnt på tomgang heller. Det sitter trimkam i den også, kan det gjøra at den går litt ujevnt på tomgang? Ja,på tomgang med stor overlapping vil dette gi dårlig gange pga luft/bensinblandinga går delvis i eksosen og i retur i innsuget.
bmw325i. Skrevet Desember 29, 2008 Forfatter Skrevet Desember 29, 2008 ja, skal få sjekka det med spjellet og gå over slangene. Nei den går ikke helt jevnt på tomgang heller. Det sitter trimkam i den også, kan det gjøra at den går litt ujevnt på tomgang? Ja,på tomgang med stor overlapping vil dette gi dårlig gange pga luft/bensinblandinga går delvis i eksosen og i retur i innsuget. Oki. da er jo den greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå