aysaleem Skrevet Desember 27, 2008 Skrevet Desember 27, 2008 hei. har en bmw 520ia 24v 92modell.. den bruker utrolig mye kjøleveske.. fylte den på for 4dager sida.. nesten tom nå.. den har ingen lekkasjer mens det står parkert.. har sjekke om det noe på bakken der den har stått.. ikke noe inni bilen heller som varmeapparat lekker.. hva kan det være?? toppakning?? skjønner ikke... noen som kan hjelpe meg litt.. kjøpte bilen for 1uke sida... radiator og vannpumpe er byttet for 2mnd siden.. og termostaten viser aldri perfekt tempratur på bilen.. står alltid på den streken rett etter blått merke... uansett om jeg har kjørt i flere timer.....
2000Touring Skrevet Desember 27, 2008 Skrevet Desember 27, 2008 Det eneste som er helt sikkert er at kjølevæsle ikke forsvinner ut i ingenting... Blir den borte er det jo ett av to. 1) Lekkasje 2) Lekkasje - inn i motoren og kommer ut av eksosen.
Bonden Skrevet Desember 27, 2008 Skrevet Desember 27, 2008 Noen spesiell grunn til at radiator og vannpumpe ble byttet ?. kan bilen ha en forhistorie med varmgangsproblem. ofte en grunn til å kvitte seg med bilen når topploksjobb er på gang . Kunn gjetting fra min side men har selv opplevd dette (som kjøper)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå