boost Skrevet Desember 27, 2008 Skrevet Desember 27, 2008 noen som har montert opp dette å fått feil på instrumente? heile instrumente fraus fast. ikkje turteller eller noe beveget seg opp. ingen feil mld på checkcontrollen. er montert med canbus å feilfjernings motstand. lysa funker jo bra på bilen.. ingen feil der.. gjelder Xenon i grøft.
Mr.Silver Skrevet Desember 28, 2008 Skrevet Desember 28, 2008 er fixa:) Kansje noen lurer på hva du gjorde? Så slipper de å spørre deg om det samme skjer de
ES Skrevet Desember 28, 2008 Skrevet Desember 28, 2008 Ja dette lurer jeg og på da jeg skal ha xenon i mine grøftelys.
boost Skrevet Desember 28, 2008 Forfatter Skrevet Desember 28, 2008 nei tror bare at Xenon kitte fekk ein flipp. lr slo ut instrumente.. so når bilen sto på tomgang so gav Xenon eit blink. måtte koble av å på batteriet. so kom det igjen å det lyser bra:) hehe er ikkje sikkert det skjer på alle bilene . men anbefaller at du kobler opp alt å starter bilen so slår du på Xenon å lar det stå på i 5 min. å husk Xenon i grøft på e60 er + og minus omvendt:) må koble om i pluggen på kitte.. om noen trenger kit til bilen sin. ta kontakt med meg ang pris. har bokser som det er innebygget canbus+feilfjernings i.. det må ein ha på nyere bmw. mv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå