tic`n Skrevet Desember 27, 2008 Share Skrevet Desember 27, 2008 Tenkte å legge ut no bilder av e30 touringen min. Kunne sikkert blitt gjort mer med den enn jeg har gjort, men budsjettet ligger ikke til slik. http://bil.autodb.no/autodb/frame_searc ... ar&cb=2598 Ble kjøpt i sommer. Så da slik ut. Var visst litt rust som måtte bort også.. Ferdig lakkert. Er igjen litt under lokket. Så måtte det inn litt stereo. Sette igang no annen bygging til sommern Så ble 15" litt lite. må opp 2". ATS Så ble det et lite felgbytte til. Var litt mye kast i 2 av felgene for min del. Så da ble det et kjapt bytte til TSW med en kamerat.215/40r17 Får se hva som kommer på bilen til sommer`n at. Planer om å få sandblåst TSW og lakkere de oppat. Sikkert mange som har sett at det også mangler noe i front. Denne ble innkjøpt. Ferdig lakkert. Har egentlig sett etter IS-leppe til vinter`n.. men men Litt usikker på om disse skal på til sommer`n at. Kjøpt nye blink.. Men passer ikke! Blir for små i forhold til hullene som er på skjermene mine. Passer sikkert e36 eller no.. Er forøvrig til salgs eller bytte Så var det på tide med vinterdekk. Hadde no dekk og felg liggende som måtte prøves. Testvinnende Michelin x-ice 225/45r17. Meget bra dekk.. Blir mest sannsynlig 15" til vinterdekk neste år. 15" MIM. Disse er på sandblåsing nå og skal lakkeres i læpet av vinter`n Ellers så bygges det nytt eksosanlegg på bilen nå. Skal gå over i 2,5" med 3,5" utblås. Skal også opp litt i baken. Sitter 60/60 på den nå, men skal ha 60/40. Skulle også hatt tak i en diskre bakfanger. Men som sagt, så må penger på plass først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tic`n Skrevet Januar 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2009 Har satt bort bilen for eksosbygg. Og fikk nå akkurat nå vite at der den står har den måtte stå ute litt. Og derfor har han som freser snø der like godt kjørt atti frontfanger`n min med freser`n .. hmmmm.. Muligens litt for nøye fresing men. jaja.. Da blir det frontbytte litt tideligere enn forventet.. Har enda ikke vært å sett på bilen enda, så håper jo det gikk greit med det meste ellers.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tic`n Skrevet Januar 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2009 Da var bilen hjemme igjen.. Ble da en liten skade.. Må nesten bare se hvor mye jobb det eventuelt blir å smelte oppat fanger`n. Må muligens også ha tak i ny list.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeNasty Skrevet Januar 31, 2009 Share Skrevet Januar 31, 2009 De som forårsaket dette må vel dekke skaden?Så da blir det vel ny front pådeg med nye lister da?Litt lyst på en 325 touring når jeg ser e30 touring.Stilige biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tic`n Skrevet Januar 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2009 Har blitt en liten krangel på akk denne biten.... Men prøver så godt jeg kan med å få han til å innrømme dette, men han nekter for at`n har vært borti bilen.. Så må bare ta tiden litt til hjelp... Har egentlig ikke tid til å vente heller. Må få ordnet den så fort som mulig, så tar vi resten senere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeNasty Skrevet Januar 31, 2009 Share Skrevet Januar 31, 2009 Hvordan kan de si noe sånt?Så de bilen var hel og pen når du kom med den?Er "bare" å stå på sitt og kreve erstatning. Sjekk opp med forsikringen din om du har krav på fri rettshjelp.F eks gjennom LO hvis du er organisert eller noe annen lignende organisasjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tic`n Skrevet Januar 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2009 Skal nok klare å få en orden på det.. Men har egentlig bare fått snakket med han som den sto hos enda.. Ikke kommet lengre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeNasty Skrevet Januar 31, 2009 Share Skrevet Januar 31, 2009 Ok.Lykke til iallefall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tic`n Skrevet Februar 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2009 Da er eksosen ferdig.. Spørs bare hva de sier på eu-kontroll.. hehe.. (bråker muligens litt mye) men men.. Er da eventuelt bare å bytte mitre potte.. Så nå er den på veien igjen. Uten litt div i front da.. I mangel på å finne en ny front, så har jeg heller gått på og ordne den gammle selv. (takk for loddebolt,glassfiber/finsparkel og pussepapir) Skal forhåpentligvis lakkes i helga.. Er jo også en fin måte å bli kvitt litt steinsprut på .. Måtte også få sammen at no lister også.. Disse er bare påbegynt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tic`n Skrevet Februar 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2009 Noen som forresten vet hva slags frontleppe dette er?? Satt på en 318 jeg hadde for en stund siden, og vurderer å pusse den oppat og sette den på denne.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tic`n Skrevet Mars 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2009 Lurer egentlig litt på å selge unna bilen nå.. Men kunne sikkert blitt mer verdt etter eu`n. Men har ikke kommet så langt enda.. Mangler å få på at frontfanger`n og få satt på det siste lykteglasset og byttet div pærer.. Så vi får se hva jeg gidder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tic`n Skrevet Mars 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2009 Da er fanger`n klar.. Tatt litt tid, men har det ikke travelt.. Slapp også å bytte noe som helst av lister.. Hadde sikkert blitt litt penere hvis bilen ikke hadde vært så møkkete, og fanger`n nylakke.. men men, blir nok møkkete den også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tic`n Skrevet Mars 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2009 Da gikk jeg til innkjøp av noe som sikkert blir litt diskutert av m3 fansen.. Har drevet å sett etter bakfanger til bilen. Sett etter M-tech 1 eller 2. Men kom over m3 fangern billig å kjøpte den. Ikke sikkert at den kommer på, men skal pusse den opp og gjøre den klar ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tic`n Skrevet Mars 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2009 Da var annlegg i boks. Litt usikker på om jeg burde ha trukket om seteryggene også. Men har egentlig ikke lyst til å ødelegge noe av det orginale som er baki der, siden alt ellers er byttet ut med spon og finer. Mangler bare gitter til subben nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagen2 Skrevet April 1, 2009 Share Skrevet April 1, 2009 så veldig bra ut den annleggs bygginga blei meget pent. syntes du skal satse på den bakfangeren jeg. hvorfor ikke bygge om til komplett m3 look? ikke mange touringer som har det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå