Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte jeg skulle høre om det var noen her inne som skal ha førstegangstjeneste på nyåret?

er selv innkalt til stavanger/madla...

Noen andre bmw entusiaster som må "sone"?

Adminedit (Fredrik): Tulletrådsmateriale... :roll:

Skrevet
jeg skal 15 januar trur jeg d var:P

noen planer om å være der? tror jeg blir nødt til å tjenestegjøre, er 5 året på rad jeg blir innkalla nå :roll: , begynner å bli lei...

Skrevet

Lykke til. Har ikke vært innkallt til repetisjonstjenste i det hele tatt. Fint å ta en teknisk tung førstegangstjeneste som reduserer sannsynligheten for at man blir kalt inn :P

Skrevet

kjipt det der.. :/

Jeg har vært sonet mine 12 måneder på madla, fikk ikke så veldig mye ut av det, forsvaret er som en stor barnehage, det merker du fort.

Er ikke noe vansklig å dimmme visst man går inn for det..

Skrevet

jeg går inn for det. jeg har ikke noe der å gjørel fik lekt krig når jeg var liten og er ferdig med det. har bagynnt og bygge meg opp et liv i de voksenes rekker med noe lån og sånn. har jobbet i noen år og har en grei lønn for og si det sånn. millitæret med litt lommerusk i månan ødelegger alt jeg har byggd opp så det er helt uinntresangt for meg og få livet ødelagt av no militær dritt. hadde jeg vært 18 og såvidt starta livet som "voksen" så hadde det vært greit. men ikke nå.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...