xzyrex Skrevet Desember 28, 2008 Share Skrevet Desember 28, 2008 Hvordan er turboene til E30 fra ebay, er Ebay kit noe bra? eller er det bare tull, det er billig men funker det?. jeg har alltid hørt forskjellige meninger om Ebay kittene, så derofor spørr jeg dere:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kbteknik Skrevet Desember 28, 2008 Share Skrevet Desember 28, 2008 en grunnregel er at du får hvad du betaler for.... men når det er sakt, fungerer en del av ebay settene bra, har prøv 2 forsk kitt, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Desember 28, 2008 Share Skrevet Desember 28, 2008 Dem fungerer, og det er alt. Spør PPF gutta om hvordan disse kina turboene funker i benken, så får du rimelig klart svar.. ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmit Racing Skrevet Desember 28, 2008 Share Skrevet Desember 28, 2008 du får det du betaler for!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Desember 28, 2008 Share Skrevet Desember 28, 2008 Det var i gamle dager det var billig og bra. Nå er det dyrt og ikke så bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wendel Skrevet Desember 28, 2008 Share Skrevet Desember 28, 2008 Mossel på forumet her benka 362whp hos PPF med Kina turbo, noe jeg vil påstå er veldig bra:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå